Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 585 ggr
PetraJ
0

God Morgon 22 juli 2008

Snart bär det iväg till Tångelanda och 3 års premieringen. Hoppas nu att vädret håller i sig. Än ser det bra ut. Skall försöka rapportera in under dagen. Ha en bra dag….

PetraJ
0

Fel datum. kan någon ändra?

zettan
0

god morgon

Idag har jag semester. Ska vara länge i stallet idag. Hästarna som ska på premeringen i morgon ska badas och fixas i ordning. En sista träning oxå ska hinnas me. Sen kommer veterinären upp en sväng.
Lycka till alla som visar häst idag.

ha en bra dag

Annette
0

God morgon!

Det ser ut att bli fint väder. Här är det i stort behov att städ och tvätt, så det får bli dagens aktivitet. Sen blir det förstås hästar också. Rosa måste tränas lite till inför söndagen, så hon står still när hon ska.

Ha en bra dag!

Marta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Även här ska det fixas lite inför morgondagens premiering.  Och så har vi ju Sveriges mest hästbitna 2½ åring här så det kommer att hända saker hela dagen!
# 0 Lycka till idag

sanne
0

Go morgon

#4 tar med priserna till Riksen i morgon !! påminn mig gärna, snälla…

Ska in en sväng till stan o kolla lite, sen ska det badas hästar o fixas inför i morgon, vår lilla prinsessa, Beyla åker till sina nya ägare efter premieringen, *snyft* Ska börja kolla vad vi ska ha med oss när vi åker nästa vecka oxå..kan ju vara bra att ha lite kläder med sig kanske..

ha en bra dag o lycka till alla ni som ska visa idag

ElisabethA
0

God förmiddag!
Håller på att packa allt jag äger (puh) för imorgon bitti bär det av med alla grejer till Boden :) Ska bara upp och lämna grejerna och sedan hem igen. I mitten av augusti kör jag upp med Gardenia och stannar då för gott. Har hittat en kanonbra stallplats som tyvärr ligger lite för långt från Brännberg, men hon ska bo där tills jag hittar något närmare :) Tack Anette!

Hoppas alla får en riktigt bra dag!

sandraDeLuxe
0

God förmiddag.

Nu är lägenheten städad och endast tvätten är kvar, men den tar jag med ut till mamma så får hon bli lite sysselsatt när jag håller på med hästarna. Hihi. Räcka ut tungan  Släppte min gamle valack på nytt bete tillsammans med fåren igår och min lilla skrutta gick och ropa ihjäl sig efter honom hela dagen igår, ska bli spännande och se om går med mamman eller rymt över till han.

/SG