Sponsorer till Mantorp!
Då förra årets Sponsring blev så bra (mycket tack vare detta Forum), så att vi till och med kunde bjuda på en liten lättare middag dagen innan utställningen så skriver jag här igen! ;-)
Vill du/ni sponsra en Utställningsklass eller skänka Hederspris så kontankta mig snarast! Det går även bra att annonsera i Utställningskatalogen.
Maila mig på: kryddgarden@telia.com
Även i år blir det middag kvällen innan på utställningsplatsen.
Öst bjuder de som ställer ut ponny dagen efter + Östmedlemmar på mat. Övriga får givetvis vara med, men då till självkostnadspris.
Boxplatser finns att hyra av Mantorptravet och boende finns på Sjögesta Motell bl.a.
Amor vincit omnia 

Man kan även sova i bilen/transporten som många av oss gjorde förra året. :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Sova i bilen gick alldeles utmärkt. Med 2 täcken ( ett att ligga på och ett över sig) var det riktigt behagligt fast vädret inte riktigt var på vår sida 

#0 Självklart sponsrar vi jag hör av mig på mailen.
Det går även att sova i en stol under bedömningarna…..
#2 I år så blir det nog häst buss att sova i eller?

Kanske det 

#3 Då är efterfesten inne hos er efter middagen alltså? :-)
/Cattis

Det var mycket trevligt förra året
. Vi sov i transporten och det gick alldeles utmärkt.
Ja, såklart kan man sova i bil eller transport också ;-)) Tänkte inte på det. Det finns även gräsytor där man kan slå upp tält om man vill det, men vädret kanske inte är det roligaste då. Även husvagnsplats finns med eluttag.
Då jag har tänkt att årets utställning och trivselkväll ska bli ännu bättre än i fjol så vill jag ha era sponsringsuppgifter så snart som möjligt så jag vet vad jag har att jobba efter. Sikta mot stjärnorna ni vet ;-) Många ideér finns det kan jag avslöja!!
Amor vincit omnia 

Jag ställer gärna upp med hederspriser!

#7. Aha, du skall hyra in Lasse Stefanz, så vi kan breaka loss lite kvällen före
.
#9 Vem vet! Det kan bli så ni sätter kaffet i halsen ;-))
Amor vincit omnia 

Nja vi tar väl Streaplers i stället eller:-)

Åh fy vad jag är avundsjuk på er alla! Hoppas jag får min d-ponny såld snart så jag kan köpa min shettis som jag väntat på i 6 år =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Som boende i området kan jag ju tipsa om det lilla bandet med det stora soundet "Stay Close" som ju inte kostar en hel förmögenhet och dessuton inte har mer än 1 mil till Mantorp så resekostnaden blir inte så dyr… om man vill ha ett lajvband på festen ;-)
Vi får se hur ekonomin är för Shettismammorna - vi har ju egna tävlingar att sponsra…
Ja du Cattis, blir det dansband på kvällen så kommer inte de här två sydarna 
För att återgå till sponsringen…. Lotta, jag skänker HP. Vad kostar det att sponsra en klass?

Nä, ngt dansband ska vi INTE ha!
350:- för en klass med rosett med valfri text på bandet, eller 300:- för en klass med rosett som det står Hederspris på. Då står även ditt namn (eller vad du väljer) i katalogen, både under sponsorer och vid vald klass.
/Cattis
Cattis hann före, som vanligt 
Amor vincit omnia 
Tack o lov att vi slipper dansband!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
När ska man bestämma sig ang sponsring? Igår?
Vem hinner först att svara…… spänningen är olidlig!

#18 I förrgår :-P
/Cattis
Puttar!
Amor vincit omnia 

Blir det dansband kommer jag också. Även om det blir en lång resa är det värt det då :-D
Nu får ni skynda er att sponsra!
Vi hoppas på många utställare och mycket publik så passa på att synas i katalogen!
Amor vincit omnia 
Puttar upp då det drar ihop sig en aning ;-))
Många sponsorer vill vi ha så att utställningen blir lika innesvärd som förra året, eller varför inte ännu bättre :-)
Amor vincit omnia 
Kanske ett Hederspris till utställningens äldsta shettis…
Det vore roligt att se fler gamla ponnyer. De två vi varit på nu (Örebro och Rockelstad) tror jag Roxiti varit äldst och hon är BARA 20 år. När vi var på Valla 2000 var Pia av Friheten med som 25-åring om jag inte minns helt fel.
Numer pensionär i Nynäshamn

Mantorp va jätte bra förra året,hoppa det blir så bra i år igen !:D

Japp, skall bara utveckla sovplatserna i transporterna lite i år. Inga kåldolmar till sovsäckar mer, det får bli hästfiltar från ÖB, eller liknande :)

#26 ska du till Mantorp i år igen? :)

#27. Ja, men i år blir det 3-årsstona som följer med.

Okej =)
Glöm inte att anmäla er till Trivselkvällen. Maila mig på kryddgarden@telia.com senast den 1/9 så att jag har en sportslig chans att beräkna matintaget. Telenummer till MantorpTravet som hyr ut boxar får ni av mig då.
Amor vincit omnia 

#30. Det skall vi inte glömma :)