God Morgon 2008-07-23
Hej alla glada !
idag väntar premiering. Sitter just nu med kaffet o försöker vakna o bli av med en envis huvudvärk som hållt i sig ett par dagar… men va sjutton, idag spelar det ingen roll. Lilla Beyla Buz ska visas och sen åker hon till sitt nya hem. Lycka till med allt nu !!! Sen ska Fairon visas, ska bli kul o se hur det går, hon är i betydligt bättre form än i Örebro..
Nu ska vi fixa det sista så rapporterar jag in under dagen. Ska försöka fota men har ett gäng hästar att visa så jag hoppas jag får några kort…
ha en bra dag.

God morgon
Jag hr prexis ätit frukost och ska strax hoppa på moppen. Idag gäller de. Vi är laddade inför Svenljunga.
Hoppas alla får en bra dag. och lycka till alla som ska ställa häst idag.

Godmorgon
Sitter också och gnuggar sömnen ur ögonen för att komma iväg och göra körprov på den ena shettisen. Ska bli spännande att premiera sina hästar för första gången…. skönt är att man bor så nära så man kan gå till premieringen!
vi kanske ses Sanne?
ha en skön dag

God morgon!
Skall börja packa för pojkarna skall åka till farfar i Strömstad några dagar. Dom längtar att få sova i husvagn. Lycka till ni som ställer ut i dag. Hoppas att ni får lika fint vädet som vi fick i Tångelanda. Glöm inte solkräm! Annars ser ni ut som mig.
Ha en bra dag…..

Klart vi ses Monica ! svårt o undvika * haha*

Godmorgon!!
Ser ut att bli ännu en stråland dag, men det är väl som det ska, växer ju in ett stoort högtryck nu!
Fick äntligen slagit vårt hö igår! Men ack så tunt det är och det är visst så för alla runtomkring här…
Måste göra ett röj här inne idag men sedan blir det lite hästpyssel i alla fall.
Lycka till alla som premierar idag!!
Ha en bra dag alla!

Godmorgon:)
Lycka till alla som ska premiera idag! Själv ska jag nog ta det lte lungt, då hästen fick in en fullträff över benet och revbenen igår (lika mycket flyt som vanligt)
Jobba lite först och sedan till stallet om det fungerar.
Ha en bra dag!

God förmiddag!
Nu skall jag fortsätta städa, lika bra medan lusten finns. Idag blir det köket, vilket innebär att det får bli hämtpizza i trädgården till middag. Oj, vad ungarna kommer bli ledsna
.
Ha en bra dag!
God eftermiddag! Har varit ute i det fina vädret och kört en runda. Sen blir det att vila för jag ska jobba inatt. har packat dotterns väska för sambon och hon åker till Stockholm i morgon och är borta tills på söndag. Har inte vart ifrån henne i 4 dagar förrut så det känns lite. Mne jag ska jobba hela helgen så då kan de lika gärna åka iväg ett par dagar.
Lycka till, till er som ska visa hästar idag!
Ha det bra!