God morgon 24/7
God morgon
Jag har vaknat med värsta ryggont. Men jag kan inte vara hemme från jobbet. Mkt att göra och de flesta har semester.
I eftermiddag blir de hästarna som gäller. Annars är de ganska lugnt här. Är så glad över min lilla kille som de gick så bra för igår. De känns så skönt. Nu ska han få ett års ledigt och bara vara häst. De kommer han älska tror jag.
ha en bra dag alla

God förmiddag (kanske det heter nu;)
Usch vad trist med ryggont, hoppas det snart blir bättre:) Idag så blir det av att packa, tvätta, städa och sedan träna sista gången med Totte innan tävlingen.
Strålande sol här, så jag är så glad:D ha en bra dag!
God middag =)
TS, Stackare, ryggen är inget kul att ha ont i, hoppas det går över fort!
Här är det strålande sol o (för) varmt, iaf när man inte kan åka till stranden… Hade tänkt att börja stängsla upp en ny hage till men det får nog vänta till uikväll med tanke på hettan här…
Min sambo håller på o bygger nya boxar i stallet, de får egna "maneger" nästan för boxarna blir ca 2.5m*3, gott för dom =)
HA
God middag =)
TS, Stackare, ryggen är inget kul att ha ont i, hoppas det går över fort!
Här är det strålande sol o (för) varmt, iaf när man inte kan åka till stranden… Hade tänkt att börja stängsla upp en ny hage till men det får nog vänta till uikväll med tanke på hettan här…
Min sambo håller på o bygger nya boxar i stallet, de får egna "maneger" nästan för boxarna blir ca 2.5m*3, gott för dom =)
HA
EN
TREVLIG DAG, SKULLE DE JU STÅ MED =)

God middag!
Nu skall jag och Cecilia åka till Skövde, en tjejdag på stan, bara vi två :) Misstänker att vi kommer vandra runt i hennes favoritaffär Hem & Hobby en bra stund. Skall även köpa lite hästgrejor
, hmm, behovet tar visst aldrig slut
.
Ha en bra dag!

Goddag!
Kom ur sängen utan att grina idag, faktiskt. Man får vara glad för det lilla. 
Ska ut och rida strax, träna lite eftersom jag just fick klartecken att jag får rida tornerspel lördag och söndag. Ska därför sätta mig och sy en del senare, samt packa grejer. Lika bra att hålla sig sysselsatt så man slipper deppa ihop.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se