Så stolt mamma jag är idag
Vilken dag jag har varit med om (om man nu får skryta)
Stephanie är med i Knivstaortens ryttarklubb och dem arrangerar en egen klubbtävling som heter Juniorcupen. För yngre ryttare
Steffi är den enda som har shettisar så idag bar det av till en ny deltävling, vilket innebär att det var 7 starter med B och A-ponny sedan var det uppdelat c mot d- ponny och häst totalt under hela tävlingen 18 starter.
Stephanie kom på tredje plats i sin grupp och nu till det roligaste av allt, Steffi fick 176 poäng med Biggles i Lätt B:1 2006 och kom totalt om man slår ihop alla kategorier på fjärde plats, den som vann hade 192, tvåan hade 183, trean 177 och sedan Steffi med 176. Och en annan underbar sak som hände att dressyrdomaren tyckte det var så roligt att få se välridna shetlandsponnier. My med Wippen fick 156 poäng detta var lite pga av att Wippen inte fick så bra framridningsmöjligheter och My har ej tävlat detta förut så det var lite svårt med vägarna men annars var hon kanonnöjd med honom, Steffi provade också en Lätt B:1 med Wippen och fick 150 poäng, det var en helt ok ritt men värmen tog nog musten ur båda lite, det blev så kvavt innan åskan slog till så nu är man superglad trots en dimmig och grå morgon till ett bättre avslut på dagen, i morgon blir det hoppning
Ville bara berätta hur glad jag är och stort beröm till tjejerna som rider
MVH
Ann-Karin

Grattis till framgångarna idag! Jättekul att få höra om så duktiga och framgångsrika shettisar och deras unga ryttare! Lycka till i morgon också!
Så kul att det gick bra =D
KLART Du ska skryta! Härligt med dessa små ambitiösa ryttare på sina små hästar samt ENGAGERADE föräldrar. GRATTIS och LYCKA TILL imorgon!
Vad skoj att det gick så bra för de små hästarna och små ryttarna
!. Lycka till imorgon.

Ja nu är hoppningen avklarad igår och det var Stephanies första Lätt C med grundomgång och omhoppning 60 cm, hon kom på tredje plats med lilla Biggles alltså nolla i grundomgången och nolla i omhoppningen tiden blev 30,12, tvåan en B-ponny hade 29,75 och segraren en B-Ponny hade 26 något, så det gick kanonbra, Wippen kom på sjätte plats med My, nolla i grundomgången och ett snörpligt pet i omhoppningen, men han var så duktig då det var första gången han hoppade en riktig hinderbana på grus, så denna helg var riktigt lyckad och tjejerna var så glada plus jag
MVH
Ann-Karin
Så bra att det gick bra i hoppningen också =) (där är det faktiskt lite orättvist att tävla mot B-ponnyer, så det var ju en jätteprestation =)

Ja precis det kan vara orättvist att tävla mot B-Ponny men samtidigt är det roligt att våra små gullisar kan slå dem också

Grattis , vad kul att det går så bra.
JÄTTE GRATTIS till helgens framgångar

Tack alla, man är så stolt som mamma, och det är så himla kul när man får så mycket beröm för shettisarna