Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 501 ggr
RebeckaSvensson
0

God Morgon 27/8

God Morgon!

Inte många timmar kvar av sommarlovet nu. Kl 3 har jag planerat att köra hemifrån och är väl framme i Uppsala i natt ngn gång. Imorgon börjar terminen, suck..
Skulle upp 6, men vaknade två timmar senare. Inget är klart än och jag börjar få panik. Bara lägga in lite bilder på datorn, sedan ska den packas ner.

Bofride
0

God Morgon! Själv börjar jag inte skolan i Uppsala förrän på fredag, så jag har fortfarande sommarlov :-) Ska antagligen handla och baka (!) idag.. ikväll blir det tacos till middag, mums!  

Hoppas alla får en skön fortsättning på söndagen och kör försiktigt Rebecka, skulle vara roligt att träffas någon gång!

Annette
0

God Morgon!

Gårdagen höll på att sluta i katastrof. Mina föräldrars tax försvann. Vi letade i två timmar, tillslut var det kolmörkt ute. Som tur var kom hon hem. Hon har aldrig försvunnit förut.

Ikväll skall vi på konsert med Cajsa-Stina Åkerström.

RebeckaKihlberg
0

God morgon!

Jag är fortfarande lite seg sen igår, fick starta morgonen med en huvudvärkstablett. Idag ska det jobbas….tänk vad man gör för att skrapa ihop lite extra pengar samtidigt som man går i skolan.

Jag är dock väldigt glad att jag har jobbet, trivs ju kanon även om det är SÅ segt att stiga upp.

Nä, nu måste jag bege mig!

bonde
0

God morgon!Glad

Vid frukostbordet såg vi något vitt i de stora hästarnas hage. Vid närmare kontroll visade det sig att våra "små troll" hade bytt hage under natten. Jag hade glömt sätta på strömen igår kväll…              Vi provade att släppa ihop dem en gång, men då slogs stona så hela grannskapet hörde det.

alvasens
0

God morgon. Just hemkommen från Mallorca, har sovit ett par timmar. Härlig vecka vid medelhavet. Nu väntar premieringen på Sveden. Ha en bra dag.

Annette
0

#5. Välkommen hem. Hoppas att ni hade en trevlig semester.

Denna kommentar har tagits bort.
RebeckaSvensson
0

#1 Vilken lyx att inte börja förrän på fredag! Hade varit kul om vi kunde försöka träffas ngn dag!

#5 Välkommen hem!

Fortfarande inte packat klart och kommit iväg än. Tur jag inte börjar förrän 8 imorgon, har hela natten på mig att köra…

Cattis
0

#8 Välkommen upp till civilisationen igen ;-)

Kanske kommer du o hälsar på snart igen då? :-P

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

RebeckaSvensson
0

#9 Du måste ha skrivit fel… det ska nog stå tassemarken istället Flört

Det gör jag gärna!