Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 534 ggr
Milla
0

morrn morrn 28/8

morrn morrn idag är det som vanligt blåst och regnskurar. Ska snart köra minsta dottern till tandläkaren

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Linnah
0

Godmorgon! Jag blev väckt med tårta och en pytteliten shetlandsponny i plast i morse - fux med ljus man och svans förstås. ;) Nu ska jag plåga mig in i duschen för att sen åka till skolan för fotolektion.

Therese_Melberg
0

Morrn! Själv har man projektarbete idag och ska studera mina hundar hela dagen…

[Anna-N]
0

God morgon!

#1. Åh, vad gulligt! I min tårta får det nog hellre vara en lakritsshettis Räcka ut tungan

Här har det blixtrat hela natten och varit åska med skyfall på morgonen!. Jättetråkigt. Vill ha sol!.

VeronicaP
0

Morrn Morrn här regnar det inte just nu men har gjort så  i natt.

Jag är jättetrött efter helgen , först utställning nere på Bjärsjölagård på lördagen och sen tävling i går i tingsryd , så idag ska jag göra så lite som möjligt.

JennyStaaf
0

Morrn! Jag sitter o väntar på Anticimex som skall sanera vår vägg idag. Alla Näsåkers getingar verkar nämligen ha valt att bosätta sig i vår yttervägg denna sommar, och det har en jättestor spridning i väggen - bla precis bakom vår säng. Det är jätteläskigt att höra dem hela nätterna, ibland måste jag tända lampan o kolla så det inte kryper ut några getingar ur skruvhål osv, men de verkar ju hålla sig i väggen. Bort skall de i alla fall! Idag!!!

bonde
0

God middag!Glad

Tråkigt grått väder. Vi får nog plöja ner halmen, den börjar väl mögla snart. Tack & lov att vi fick in så fint hö, för det kommer nog att bli höga foder & strö priser i år.

Linnah
0

#3 Fast en lakritsshettis försvinner så fort, det är roligare att kunna ställa den till samlingarna! ;)

Lauth
0

God eftermiddag. Nu är man helt plötsligt jurudikstudent  för en termin =) Inskrivning idag nämligen

RebeckaSvensson
0

God eftermiddag!

Kom upp till Uppsala vid 1 i natt och började skolan igen i morse. Fy vad jag är trött och det känns att jag sovit alldeles för få timmar de senaste nätterna. Ikväll är det iaf fest och innan dess ska jag försöka få uppackat lite saker.