God morgon 2008-07-28
Det REGNAR! 
Och blixtrar och åskar, känner redan att luften är klarare och inte lika "klibbig".
Nu håller jag tummarna för att regnet även nått mina hagar… gräset skulle behöva lite väta minst sagt.
Ha en bra dag alla!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
har just spelat inn åskan på mobajl fett ös! a en bra en!
God morgon!
Då va de dags att börja jobba igen, som tur är har vi det svalt i butiken. Ska gå ut och titta till mina småttingar de får väl gå in några timmar idag också när det är som varmast, det är så svalt och skönt i stallet,det är så en själv vill sova där. Annars blir det en lugn dag.
Ha en bra dag alla!
God morgon! I dag är det en riktigt god morgon med sol på himlen och en ny valpis som ska hämtas om två veckor 
Ska snart åka iväg på jobb, jobbar till 13 och sen bär det iväg till pappa för att hjälpa till att beställa tid till doktorn. Måste även få iväg anmälan till Bjärsjölagård i dag.
Ha en bra dag idag för det tänker jag ha!
(valpen till vänster med mycket vit är vår lilla Saga)
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Nu håller jag tummarna på att det inte kommer hit! Vädret är viktigt, det blir så tråkig att vara inne.
Ha en bra dag alla!

#0: Hur många droppar fick vi i hagarna? 
#3: Vilken liten sötnos, Milla! 

God förmiddag!
Idag tänker jag inte göra något vettigt alls, bara njuta av livet och klappa mina hästar :) På sin höjd kan jag tänka mig att åka till kondis och köpa en tårta, de öppnar efter semestern idag.
Ha en bra dag!

#5 Bara ett par mm. Men hästarna var iaf blöta ff då jag kom nu vid 9 - och leriga :-)
/Cattis

#7: Härligt!

Varmt och kvavt är det här. Tycker det är jobbigt med denna värme.
Himla tur att sem.viket är nattjobb.
"Enda" kruxet med det är att det är svårt att sova på dagarna i denna värme.
Hade hoppats på att kunna komma iväg till Bluemull i helgen, men det vill sig inte i år heller.
Mår så pass dåligt att det inte är att tänka på.
Såå tråkigt.
Hoppas ni andra får en bra dag!
God dag!
Börjar tycka att det är liiite jobbigt med denna värme nu (hade 30grader i skuggan redan imorse) *pust* Men man ska väll inte klaga…
På lördag ska jag åka till Henåns ridklubb o kolla premieringen *kul*! Nån som ska dit?
3# Vilken SÖTNOS!!!!
Goddagens, ja de regnade o åskade i natt men nu är det lika varmt o äckliget som innan visst är det skönt med sol o värme men just nu orkar man ju inte ens ligga ute i solen.
Att jobba nått med hästarna får man i stort sett göra natte tid då det är lite svalare, men de har ju sagt att det ska komma mer regn o åska i efetrmiddag så bara vänta och se då.
Ha en fortsatt bra dag
#3 Gud så söt, är det en BC ??

God kväll här har jag legat på playan halva dagen och badat i havet hur skönt som helst och det fläktar så där härligt på stranden och man bara mår toppen *ler*
Men Millan vilken supersötnos :-)

#12 Jag är INTE avundsjuk.
Okej lite kanske… 
/Cattis
Tackar, ja hon är bedårande söt lilla Saga, det är en BC
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#13 *ler* förstår det kan tala om att det var såååå skönt så ;-)