Vill du synas på RIKS 2008?
Det drar ihop sig till RIKS 2008
Vill du vara med och sponsra? Eller vill du ha en monterplats för försäljning? Allt är möjligt på RIKS 2008 i Huseby Bruk 16 - 17 aug.
- Sponsra en klassvinnarrosett för 300 kr. Valfri text på bandet
- Skänk hederspris
- Sponsra BIS / Res BIS med 500 kr
- Sponsra ett championat
- Sponsra handlerklass
- Sponsra maskeradklass
- Monterhyra 500 kr - passa på att sälja dina varor eller presentera ditt stuteri och dina hästar.
Då RIKS 2008 är tänkt att bli en riktig hästfest vill vi ge så många som möjligt tillfälle att vara med. Vad är bättre än att vara med och sponsra och få möjlighet att visa vad man har och vem man är. När du hör av dig till Märta så kommer vi gemensamt fram till hur vi löser det praktiska så att alla blir nöjda. Ni skräddarsyr ett sponsorpaket som passar just Dig, där du kan få annons i katalogen, monterplats eller annat vid sponsring till RIKS 2008.
Hör av dig till:
Märta Persson, telefon 033-26 60 16, 0703-56 44 06 eller bluemull@hotmail.com
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Stuteri Exzentric skänker hederspriser!

Måste påminna om att det är till Märta man hör av sig, inte till mig. :-)
#1 Meddela Märta!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Tack alla som hört av sig. Jag lovar att höra av mig så fort jag kan, men de närmsta tre veckorna är aningen hektiska så det kan t aen dag eller så. Men det är jättekul att Ni vill vara med och bidra till ett RIKS att minnas!
Och för Er som ännu funderar, det finns klasser kvar att sponsra! Passa på att visa att Ni finns.

Jag puttar och hoppas att flera vill vara med och synas!
Vi kommer sponsra. Kommer förhoppningsvis att även ha monter.
Ska bli spännande! Första Shetlands RIKS för mig:O)
Jag hoppas få träffa flera av er, vore roligt efter att ha läst och snattrat en del:O)

#5 Trevligt! Du hör av dig till mig för bokning, fast det vet du väl! 

nu har jag massor av saker till dig Märta !!!! ska nog fixa lite till i veckan !

Toppen!! 
#2 Man har meddelat Märta och även skickat hp med snigelpost!

Märta har satt upp Stuteri Exent.. ja just det - på listan över sponsorer. Och är jätteglad över alla som vill vara med och sponsra! 

Tänkte bara informera om att det finns stora möjligheter att det faktiskt kan bli en hel del publik på Riksen förutom våra nära och kära.
Huseby Bruk är ett populärt turistmål under sommaren så om inte vädergudarna sviker oss totalt under vår Riks helg kan vi komma att träffa på massor av potientiella köpare och intresserade till våra små härliga hästar!
Även från övriga Europa kommer besökare denna helg.
Passa på att visa att just DU finns! 
på vilket konto ska sponser pengarna in på?
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Det betalas in till SSS pg 10 38 65-2 med ett meddelande om att det gäller sponsring till Riks. Skicka gärna ett mail till mig att du betalt också. Vill någon ha faktura så hör av Er till mig så skickar jag det.
Tack på förhand!

Trevlig Helg!

Puttar lite! 

Med tanke på att det är nästan 150 hästar anmälda till Riksen så puttar jag så Ni inte missar att synas..!

Säg inte så, nu blir jag ju sugen på att åka dit och titta ändå :(

#18 Det är klart du ska komma dit!
Självklart ska alla som kan komma.
Det kommer att bli jättetrevligt.Tyvärr så kommer jag själv inte att visa detta år, men hoppas på att kunna visa mina små snart. Jag som bor bara några kilometer därifrån och kan inte visa någon
.

Fler sponsorer sökes!

Kontakta Märta snarast om ni vill sponsra någon klass.
Katalogen går snart till tryckeriet.