Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 869 ggr
RebeckaKihlberg
0

God morgon 29/8

God morgon!

Graderna kryper neråt..när jag steg upp var det +13 ute *brr*…fast jag tycker det ska bli ganska så skönt att få byllsa på sig en tjock tröja osv.

Hoppas ni får en bra dag!

Cattis
0

God morgon!

Svinkallt här också, har haft balkongdörren öppen hela natten, av misstag. :-/

De stora barnen är på bussen på väg till skolan. De små sitter o äter frukost och snart är det dags för en välbehövlig kopp kaffe.

Somnade vid 21 på soffan i går, vaknade - KLARVAKEN - klockan 4… Suck. Lyckades somna om igen strax före halv 6 o sen upp igen kvart över. Köänner mig en aaaning mör just nu.

Inga planer alls för dagen. Ganska skönt.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Sehvrin
0

God morgon

Har ingen aning om hur varmt/kallt det är ute, men solen lyser iaf och bara ett fåtal moln syns till. Idag har jag två föreläsningar och sen måste jag rota igenom alla mina papper (för andra gången) för att hitta tre viktiga papper som jag inte ens är säker på att det är jag som har Fundersam och sen ska jag väl plugga lite *suck*

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

Charlotte-J
0

God Morgon!

De 2 stora barnen har åkt till skolan och minstingen sitter och tittar på LattjolajbanFlört Här är det just nu + 7 grader, undrar hur "kallt" det har varit inatt? Har inga direkta planer för dagen men det brukar alltid bli "fullspäckat" schema efterhand iallafall. Flört

Amor vincit omnia Kyss

VeronicaP
0

Morrn morrn de 2 stora barnen är iväg skickade och den minsta sover ännu , snart dags att väcka han för idag ska han till dagis en stund. Själv ska jag träna unghingstarna ..

Tigrou
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

+7 var det i morse när jag släppte ut hästarna men solen värmer på bra. Fullspäckat shema idag för att sedan avsluta kvällen på Axevallatravet. Nu ska vi snart åka till öppna förskolan så Leo får leka av sig lite med de andra barnen.

Milla
0

morr morrn här är vädret som det brukar dvs mol och regn bläää

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

RebeckaSvensson
0

God middag!

Varit i skolan i förmiddag och börjat planera för ett försök med kvickrot. Lediga i em och ska åka in till Uppsala för att fixa band i den Skånska flaggan färger som ska användas på lösdagens sångboksmiddag. Ikväll blir det väl återigen en tur till kåren då baren är öppen.

AnTeX
0

God lunch:D lite efter hehe

Nu har nman praktik på skolan :P…

så det blev tidigt först med stalltjänst;)

bonde
0

God middag!Glad

Kylig morgon, men nu lyser solen. Funderar på att skicka ettåringen på lösdrift, om det finns nån sådan i närheten.