Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 856 ggr
sandraDeLuxe
0

Inkörningshjälp önskas.

Finns det någon som kan hjälpa mig med inkörning av mitt shetlandssto till hösten? Eller vet någon kanske vart man kan lämna hästen för inkörningshjälp? Pris?

/SG

exitingsvillemo
0
Ahnna
0

Vad är du beredd att betala? Hur långt vill du åka? Det finns massor med ställen, det är oftast bara en fråga om pris och avstånd.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Fiona
0

Om du har kikat inlägget som #1 länkade till så har du redan hittat mig och kan läsa om mina erfarenheter , vad jag har till hjälp och så vidare ! Men vart finns du då , jag bor 2 mil söder om falköping i västra götaland. Priser som jag har tänkt mig är: 10 kr i dagavgift (samma som på hingststaioner va?), 40 el. 50 kr/gång jag arbetar med hästen + kostnad för foder (ej gräs men hö & krfatfoder), skriv här om dt verkar intressant! :) //Jenny

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Fiona
0

Om du nu skulle vilja ha min hjälp är jag tyvärr inte tillgänglig förens till våren, detta eftersom jag ev. får hem en ridhäst + min shettis. Och det är ju ingen ide att ta emot någon för innkörning om jag inte har ordentligt med tid! Men hör annars med Lars-Åke Johansson från Svenljunga, han har verkasamhet med sånadt och är jätte duktig! Lycka till :)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Ninnii
0

Du kan ju kontakta Verinica Blom i Tidan. Hon är super duktig! Har kvalat till SM i körning!

Ninnii
0

Ska vara Veronica