Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett23-säljes
Läst 1006 ggr
Charlotte-J
0

Mer grejer till salu!

Nu har jag hittat mer grejer att sälja när jag röjde i mina gömmor Flört

Shetlandssadel, svart, läder, inkl sadelgjord, pad och stigläder/stigbyglar 1200:- (Garanti kvar till november -08)

Syntetsadel passande shetland eller liten B-ponny, svart, i nyskick, inkl. stigläder, stigbyglar, vojlock och sadelgjord 1500:-

Äldre välanvänd bröstsele till shetland, svart 500:-

Ev även en äldre Islandssadel med ribbad sits och långa putor, svart, välanvänd, inga tillbehör. 800:-

Skickas helst inte!

Ring 070-5617718

Amor vincit omnia Kyss

Charlotte-J
0

#Putt#

Amor vincit omnia Kyss

AnnaLundin
0

Har du bilder på de små sadlarna får du gärna mejla dem till mig hippoteket@hotmail.com

Charlotte-J
0

#2 Okej, fixar det under dagen!

Amor vincit omnia Kyss

Gentle
0

Bröstan som du har passar den på en stor A-ponny eller en mindre B-ponny ? För om den gör det så är jag intreserad

Charlotte-J
0

#Puttar#

Ska försöka hinna med att fota grejerna ikväll och lägga in bilderna här.

Amor vincit omnia Kyss

[Nesslan]
0

Är ev intresserad av selen :)

Charlotte-J
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag äntligen fått tummen ur och fotat syntetsadeln. Jag skickar den inte då frakten blir alltför dyr men den kan levereras på Riksen om det är intressant.

Priset är 1500:- komplett

Amor vincit omnia Kyss

Charlotte-J
0

En bild till!

Amor vincit omnia Kyss

Charlotte-J
0

Lädersadeln är också kvar och jag ska försöka fota den med. Den är i absolut nyskick.

Amor vincit omnia Kyss

AnnaLundin
0

Går det att få em bild tagen rakt framifrån på syntetsadeln också? Jag vill veta hur vid bommen är…

Sen undrar jag ifall det går att få den utan tillbehören, för sånt har jag redan i överflöd….

Charlotte-J
0

Hoppas du ser på ett ungefär.

Visst kan man få köpa den utan tillbehör men det gör ingen större skillnad på priset då jag mest skickar med grejerna för att jag inte behöver dom ;-)

Amor vincit omnia Kyss

Charlotte-J
0

Putt

Amor vincit omnia Kyss