Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 598 ggr
UG
0

Nya Ifocus...

Vad fint det blev!
Gillar att "mina sajter" ligger högst upp till höger!

RebeckaKihlberg
0

Kan bara instämma…vilket ansiktslyft :)

PP
0

Jag är kanske inte lika imponerad av layouten… Men å andra sidan vänjer jag mej nog snart.

Tycker dock att det är lite irriterande att "menyn" med de senaste inläggen osv inte ligger still när jag scrollar neråt i trådarna. Och på min skärm täcker vissa rutor med namn/bild delar av inläggen…

Vill verkligen inte framstå som gnällig, men jag tänker att det kanske är saker som går att rätta till..?

PP
0

Jag är kanske inte lika imponerad av layouten… Men å andra sidan vänjer jag mej nog snart.

Tycker dock att det är lite irriterande att "menyn" med de senaste inläggen osv inte ligger still när jag scrollar neråt i trådarna. Och på min skärm täcker vissa rutor med namn/bild delar av inläggen…

Vill verkligen inte framstå som gnällig, men jag tänker att det kanske är saker som går att rätta till..?

Annette
0

Finns redan en tråd om detta, men det tycks ju inte gå att länka i detta nya.

Lanseringen av nya i Fokus heter tråden. Tror det är bäst vi håller alla diskussioner i samma tråd så de lätt hittas.

PP
0

Oj! Plötsligt blev det dubbelt av mitt inlägg samtidigt som det lika plötsligt stod  "0 svar" i "menyn"! Onekligen rätt spännande! Skrattande

Inlägget är låst för nya kommentarer