Nya Ifocus...
Vad fint det blev!
Gillar att "mina sajter" ligger högst upp till höger!
Kan bara instämma…vilket ansiktslyft :)

Jag är kanske inte lika imponerad av layouten… Men å andra sidan vänjer jag mej nog snart.
Tycker dock att det är lite irriterande att "menyn" med de senaste inläggen osv inte ligger still när jag scrollar neråt i trådarna. Och på min skärm täcker vissa rutor med namn/bild delar av inläggen…
Vill verkligen inte framstå som gnällig, men jag tänker att det kanske är saker som går att rätta till..?

Jag är kanske inte lika imponerad av layouten… Men å andra sidan vänjer jag mej nog snart.
Tycker dock att det är lite irriterande att "menyn" med de senaste inläggen osv inte ligger still när jag scrollar neråt i trådarna. Och på min skärm täcker vissa rutor med namn/bild delar av inläggen…
Vill verkligen inte framstå som gnällig, men jag tänker att det kanske är saker som går att rätta till..?

Finns redan en tråd om detta, men det tycks ju inte gå att länka i detta nya.
Lanseringen av nya i Fokus heter tråden. Tror det är bäst vi håller alla diskussioner i samma tråd så de lätt hittas.

Oj! Plötsligt blev det dubbelt av mitt inlägg samtidigt som det lika plötsligt stod "0 svar" i "menyn"! Onekligen rätt spännande!