Forumet
Är det bara inbillning eller har aktiviteten stannat av här? Jag tycker sidan verkar HELT okej, det enda jag saknar är att jag inte kan scrolla enbart listan med inlägg till vänster, utan måste scrolla hela sidan.

Många är nog på Bluemull Shetland Weekend den här helgen!

Hej Marie,visst är det kolugnt härinne,vi får väl hitta på nåt.
Visst ja, tänkte inte på Bluemull…. Ja, Stina vad ska vi hitta på? Vi hade planerat en resa idag, för inköp av några kycklingar,men den blev inte av. I morgon ska vi ialla fall hälsa på Zabina och ZickZack. Ska bli kul att se om han växt. Har du anmält till Mantorp? Jag har anmält Bonnie!!!!
Eller så jobbar man som jag 
Håller med #0 om att det är jobbigt när menyn inte är "fast" till vänster. Hemma tar det evigheter att öppna bilder, nya artiklar/trådar, på jobbet har vi "riktigt" bredband, där går det lättare.
Ha ha, Hanna jag har SEMESTER!! Ute strilar regnet - jag sitter och leker vid datorn, härligt!!!
Jag har inga problem att öppna bilder, har t o m gjort ett fotoalbum, det funkade inte på gamla sidan. Däremot kan jag inte byta kategori genom att klicka på den färgade menyn till vänster, det bara blippar till och sen kommer samma tråd tillbaka.

Vi har anmält Brandy,Hanna har du anmält nån till Mantorp ???
Och jag är inte alls kompis med det här nya forumet,men jag är en jäkla bakåtsträvare enligt mina söner.

#7 Ja,jag såg det Marie,men jag skrev till Hanna om hon anmält nån.

Jag gillar det nya iFokus.
Ser på fotboll, heja Göteborg.
Jag har oxå anmält till Mantorp, tar med Fireball, Gwen och lilla Lena
Nu ska f**n Gwen få guld
Jag saknar att jag inte kan läsa mina meddelanden!! 
#8, så det kan bli!!!! Vilken fin bild du skickade i min gästbok förresten! Såna söta små ekipage!!
Pernilla jag förstår inte vad du gör… tittar på ??? Såna ord kan jag inte läsa!

#11 20 killar jagar en boll, 2 killar står i varsin ände av planen och ska fånga bollen. Skum sport men vilka ben muskler 
Hälsa Z & Z imorgon