SSS hemsida
Riccardo är ju nu over all champion och det är ju jätte stort,vore det inte på sin plats att sätta in en stor härlig bild på honom och ett stort grattis till ägarna ??

Absolut, precis vad jag efterfrågat också.
Förstår inte varför det inte görs.

Fast har ägarna skickat någon bild ? Kan ju vara så att det inte finns någon bra bild på honom som hemsideskötaren har.
Vet själv hur det kan vara då jag sköter hemsida åt ponnytravet och där kan jag få påpekande ibland och då svara jag att jag har ingen bild utan det får faktiskt ägaren eller andra se till att skicka till mig :-)

#1 Men du var väl där? och har du inte skickat ett mail till SSS ansvarig hemsideskötare , det skadar inte att hjälpa till med bilder och annat om man har det ;-)

det var många som var med i Tyskland så någon har säkert kort på honom ! men oavsett bild borde det stå ett stort grattis !! tycker jag ivf. det är inte många hästar som lyckas med en sån bedrift :)
all heder åt Cim o Tobbe !!!

#4 Jo men det är lätt att påpeka kan jag tycka och då kan man ju skicka ett litet mail till ansvarig om det , det tar inte så lång tid och har man ett bra kort varför inte slänga med det också *ler*
Man kan väl hjälpas åt eller ?
Det är väl vi meddlemmar också som ska se till att det händer något på SSS hemsida. Tycker jag i allafall och inte bara den som är ansvarig , lite samma sak som med tidningen.

Nej, vi var inte där. Vi var sjuka.
Bilder finns det gott om på Riccardo. T ex från hingstpremieringen eller från Rockelstad.
Sen kan ju jag tycka att lyckas man med en så stor bedrift som att bli overall champion i det sällskapet, så ska väl ändå inte ägarna behöva skriva in och påpeka det.

6 Ja men hallå !!!
Kanske man kunde kostat på sig ett stort grattis?

#8 Men om du läser så står det också att det ska läggas in mer när de får mer …
Sen kan ju jag tycka att om man nu ska lägga in en bild så ska det vara en bild från när han blir overal Champion och inte någon gammal…

Självklart skall han finnas med på bild och ägarna gratuleras efter den prestationen, inget snack om det.
Jag fick söndag morron en jättefinbild på honom av ägaren, för att kunna lägga ut på hemsidan. Den finns nu där.
Däremot kommer inte resterande material att kunna läggas ut förrän jag har allt underlag jag behöver för att färdigställa sidorna.
Om man efterlyser info på hemsidan, finns en mailadress att skicka sina förfrågningar till. Till denna har inte en enda rad skickats om detta.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Vi var i Tyskland. Jag skulle vilja påstå att SSS var först med att gratulera Cim och Tobbe för Riccardos fina utmärkelse. SSS hade sponsrat oss svenskar när vi åkter ner, genom att det fanns ett svenskt mingeltält med dricka, frukt och lite godis. Det fanns också champagne som ev skulle avnjutas i samband med en svensk seger i någon form (och Riccardo var naturligtvis ett hett tips! Jag såg honom personligen i Ermelo förra året då han tog ytterligare en titel i stenhård konkurrens) Tack vare Torsten Jeppsson, som tillfågade organisationen, fick vi tom springa in till vinnaren med champagne, och vi bjöd också domarna. Detta tyckte iallfall vi var ett kul sätt att bräcka den danska hejaklacken med sina trumpeter!
Vad det gäller foto; jag skulle inte vilja att det kom ut ett gammalt foto, eller ett dåligt taget foto på min hingst. Jag har flera foton av Riccardo som ska användas i artikeln, men de vill jag inte använda ännu får då blir det ju inget nytt i tidningen! Allt ska gå så fort i dag- tänk på att mycket är ideellt arbete och även föreningsmänniskor vill vara lediga på sommaren!
#11 Härlig bild! 

#11 Härlig bild :-)

#11 Härlig bild :-). Precis allt ska gå så fort nu för tiden vi är för bortskämda för hade vi allt tid att vänta :-)

Ber om ursäkt för jag skrev under min mans ID. Men nu helt plötsligt så blir AndersA automatiskt inloggad på min dator!! Jag får kolla upp detta! Det var alltså Kristina som skrev inlägget nr 11

Jag har gratulerat på deras gästbok, på iFokus, jag har sett deras gästbok, och där var det många gratulationer och även i iFokus, så jag vet inte var mer alla ska skriva, tittade in på SSS hemsida där det ligger ute ett kort, möjlig att det kommit ut nu, men det spelar väl mindre roll, huvudsaken är att det kommit ut, så jag förstår inte var problemet ligger, sedan tycker jag det var bra det nummer 11 skrev. Obs väldigt fin bild.

Jag har gratulerat på deras gästbok, på iFokus, jag har sett deras gästbok, och där var det många gratulationer och även i iFokus, så jag vet inte var mer alla ska skriva, tittade in på SSS hemsida där det ligger ute ett kort, möjlig att det kommit ut nu, men det spelar väl mindre roll, huvudsaken är att det kommit ut, så jag förstår inte var problemet ligger, sedan tycker jag det var bra det nummer 11 skrev. Obs väldigt fin bild.
Tycker det är riktigt lågt att sitta och gnälla att ingen ens säger grattis, när så inte alls är fallet. Ni som klagar var ju inte ens där. Sverige var, som Kristina skrev, först in på plan och grattade Tobbe och Roccardo med skumpa och Cim som stod vid sidan av fick också många gratulationer, tror även hon fick ett glas med skumpa.
Varför vill ni försöra deras framgång/minnen från detta med att bråka??
Jag skulle inte heller vilja ha en gammal bild när man vinner något så stort, jag hade inte min kamera med, det var väldigt varmt och i samma sekund som det avslöjades att Riccardo vunnit så vet jag inte om någon tänkte på att ta kort, alla var så glada i den svenska klacken. Man måste ju ha lite försåelse för att låta de komma hem i lugn och ro.
Delad glädje är dubbel glädje :)