Sponsra Karlstadutställningen
Söker sponsorer till Karlstadutställningen den 30 augusti.
Vill du/ni sponsra en klass eller kanske ett av championaten så hör av er antingen via pm eller maila mig på : vonlauth@hotmail.com
Utställningen blir på Equality Lines fina anläggning på Hammarö
Har sedan tidigare lovat Ingrid att ställa upp och sponsra

Kanon, sånt gillar vi! 
Havsrosen ställer upp!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Tack och bock!

Bara som en parantes så har anmälningar till utställningen börjat droppa in.

*putt*

Fler sponsorer sökes.
Några championat finns kvar samt klasser att sponsra. Så kom igen och hjälp oss göra en kanonutställning.
Värmland är klart värt ett besök även i Augusti.

*putt*

puttar lite…

Kör en putt då sista anmälningsdag närmar sig och det finns alltid plats för fler sponsorer!

Finns det plats för fler hästar också?
#10 Hur långt var det nu då? Karlstad-Kilskogen? Så kanske ni kan övertala mig… 

#12 Blir perfekt att ta med Garcia o Lucy åt mig….

#11 Än så länge finns det plats 
#13 Hahaha… Men hur långt hade ni då?

Om man åker mitt i natten när det är dåligt med trafik så tar det 3,5 timme ca. På dagen tog det 4.
Förresten hur går det med fotot på Lunda Livs? Tror inte på att den affären finns förens bildbeviset kommer upp 

#16 Och, om man åker i den hastighet som anges på skyltarna tar det hur lång tid? 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Man ska inte titta på skylar man ska titta på vägen 
Men ca 4 timmar ska det ta. Det är ju bra väg hela vägen.
#16 Bildbevis kommer. Den stod där när jag åkte till jobbet, ska kolla till affären när jag åker hem om ett par timmar också. Men jag måste erkänna att jag är imponerad över att ni kunde missa den 

Som sagt vi har inte sett den..
Men vi lyckades köra fel när vi åkte från dig till cattis också. Vi följde dina visdomsord om att aldrig åka mot frösunda? och om vi var osäkra ta den vänstra vägen. Och ack så fel vi kom!
#20 I'm not surprised…
Missar man en stor affär så kan man missa en liten skylt.

#21 De lyckades köra till Roslagsstoppet :-D
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#22 Hannas vägbeskrivning ledde oss dit!
Tror fortfarande inte att affären existerar, men men kan man inte titta så får man helt enkelt lära sig backa….. 
#22 Hahaha… Hur hamnade dom där? Imponerande!

#24 Om man inte höll mot frösunda utan tog vänster där man osäker kom man dit. Kan tilläggas att vi åkte över både järnväg och förbi skolor, så annars stämde vägbeskrivningen……. 

#16 och 23 Jaså, ni har också varit med om sådana saker som Hanna påstår existerar men som man själv inte ser?! Då är det inte bara jag… Men i mitt fall var det en bensinmack…
#26 Den macken du missade såg däremot Ingrid och Angelica, tur det för annars vet jag inte hur de skulle hitta hit… Ser fram emot poolpartyt, jag kommer sitta ensam medan ni andra irrar omkring någonstans i kommunen… 

#27 Du menar den pyttelilla macken..

#27 När det är dags för poolpartyt ska vi nog hitta ;-)
#28 Har skickat mail till dig om sponsring. Idag har jag äntligen lyckats komma ihåg det :-)

Finns platser kvar….

Jag har anmält den ende jag har. Nu är hästarna slut. Skall man köpa fler då ;)

#31 Absolut!!

Nu har vi anmält 4 stycken … ser fram emot att komma till Värmland 

#31 Låter som en ypperlig idé 

#31, 33 Med det här vädret ta med badkläder, inte långt ner till stranden.

#33 Hoppas det uppfyller förväntningarna 

# 36 Det tror jag säkert det gör.
Nu har jag anmält 2st, hoppas att jag inte är försen att anmäla.

Inga problem!

#39 Ni skulle ju valt en annan helg så jag också kunde komma för att se hur det går till uppe hos er ;-)

Nästa år kanske?
Nä men det är mycket det inte får krocka med, premiering,3-årstest, lokala utställningar och annat "kraffs" i närheten. Då bidde det bara den här helgen kvar..
#41 Och dagen efter ska ni upp till Stockholm och roa er har jag hört! 

Har du också hört det ryktet? 
#43 Japp, nu är det så många som hört det. Det måste betyda att det är sant!? 

#44 Shetlandscupen o poolparty är väl en bra kombination…… 
#45 Jag bangar aldrig men Lauth verkar tveksam till att åka mot huvudstaden… 
Ot. Blev inga bilder men det kanske du förstod, du kan få en målande beskrivning istället 

#46 Duger bra 

Nädå. Inte tveksam, men inser att du bör ha god belysning & värme vid poolen om vi ska hinna i den på lördagen. Vi har ju en utställning att plocka upp efter innan vi kan åka mot huvudstaden.

Ni som hört av er till mig via pm. Hör av er igen fast till min mail, vonlauth@hotmail.com så jag kan dubbelkolla att jag inte glömt någon till katalogen.