Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 439 ggr
zettan
0

God morgon 5 Augusti

Morrn morrn

Även idag fortsätter regnet.  Men det är bara att kliva upp ändå. Jobbet väntar. Sen blir det stallet. Måste börja förbereda för snart kommer mina små få börja gå in om de ska fortsätta regna så här. Har inget regnskydd i hagen och de gör att jag börjar planera ingång av mina småttingar.

Annars händer det inte så mkt här idag.

ha en bra dag alla

balotte
0

God morgon!

Mina små fick gå in igår, men det blev inte någon storm i natt. Här regnar det inte så mycket just nu. Här var regnet välkommet. Ska släppa ut hästarna sedan köra till jobbet.

Ha en bra dag alla!

shettismaffian
0

Morrn eller go förmiddag kanske är mer passande .

Här är uppehåll just nu men det har duggat till o från, igår öste regnet ner och även dagen innan kom det 40 mm regn. Tack o lov har hästarna tillgång till skydd genom att de kan gå in i förstallet, annars hade de nog fått stå inne.

Idag fick jag veta att min älsta son kommer få sin insulin pump om 4 v som han väntat på detta. Och det kom lägligt då han fyller 11 år i morrn bättre present kan man ju knappt få.

Idag blir det lite träning av pållarna , både ridning och sen de som snart ska ställas ut.

Ha en bra dag

Trine
0

God Förmidda!!

Jag är så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen nu..Skrattande Har precis pratat med hingstägare och ska boka plats till betäckning !! En RIKTIG drömhingst på bild iaf,tror knappast jag blir besviken av att se honom live sen heller.

Annars är det riktigt höstrusk här ska ut o dona lite med pållarna nu mens det är uppehåll en stund..

Ha en bra dag!

Underbar
0

God kväll ;)

Här har det varit lite sol idag men kallt.  Inget regn i alla fall!:D

Idag har jag varit i stan och letat efter höstskor sen åkte jag upp och tömkörde den lille.  Har mått konstig hela dagen så vi kom inte lång tills jag fick vända blev yr i huvudet :/ Hoppas jag inte håller på att bli sjuk.  Får stanna hemma och villa i morgon och åka upp senare på kvällen och köra ponnyn. 

Får ju inte bli sjuk nu, utställning i helgen har längtat efter den =)