funkar inte?
vet att vi ska använda den andra tråden, men vill gärna bara ha ett snabbt svar …
varför kan man ej läsa trådar med en blå plupp framför??
står att man ej får vara läsa den informationen..

Dessa trådar är "dolda" och kan bara läsas av dem som har rättigheter att göra det, tex Medarbetare.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Det här forumet börjar verkligen bli intressant, nu skall en del av trådarna låsas för oss vanliga och bara "innekretsen" skall ha tillgång till dem. Inte speciellt välkomnande för oss vanliga, men det är väl så "innekretsen" vill ha det….

#2 Jag tror att du har fått för dig något väldigt konstigt nu.
De här dolda trådarna är till för oss som driver sajten. Där diskuterar vi saker gällande sajten, kommande artiklar, driftproblem osv. Så det du antyder är alldeles fel.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#2. Hur har du tänkt vi skall kunna planera kommande artiklar om vi inte får prata med varann?
Nu blir jag riktigt sur! Vi medarbetare= innekretsen lägger ner otaliga timmar på denna sajt. Igår kväll satt jag i timtal och förberedde artiklar. Då är det väldigt viktigt att inte flera personer av oss i innekretsen gör samma saker.
Med den attityden du uppvisar med ditt inlägg börjar jag undra om jag inte skulle lägga den tiden på något annat i stället. Jag skiter i att skriva artiklar, jag skiter i att lägga ut foton i utställningsartiklarna. Blir du nöjd då?
Hälsningar Annette Wadman, Medarbetare på Shetlandsponny iFokus.

Är verkligen folk så fruktansvärt nyfikna och måste hålla koll på allt? Kämpa på Annette, jag vill fortfarande läsa artiklar och se foton från utställningarna. Ni är guld värda alla Medarbetare!

#4 Nu tycker jag faktiskt att du överreagerar rätt starkt. Du gör ett bra jobb, liksom ni andra, inget snack om den saken - men alla som aldrig varit Medarbetare eller sajtvärdar vet inte hur det funkar med iFokus och hur medarbetarna brukar göra med "dolda" diskussioner etc. Så jag har full förståelse för att #2 reagerar och tror att det (felaktigt) är en viss innekrets som diskuterar privata grejer som vi andra medlemmar inte får veta nåt om. Tänk lite utanför bubblan också, alla vet inte allt och särskilt i hästvärlden är det ju rätt vanligt att folk säger en sak men gör en annan, pratar bakom ryggen på folk etc. Man kan ju bli paranoid för mindre!
Ni som driver sajten ska ha en eloge för det jobb ni lägger ner, men när det dyker upp saker som kan tänkas vara lite konstiga för "utomstående" så kan ni välk förklara sakligt istället för att bli upprörda? Som Cattis is #3 till exempel?
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Ja ni får inte sluta med era artiklar och annat! jag hade aldrig lärt mig så mycket om shettisar o utställningar o körning om jag inte hittat den här sajten med alla underbara människor som har tid o svara på frågor och även lägga in bilder som kan förtydliga vissa svar!!

Oj, vilket liv det blev. det var verkligen inte min mening.
jag var bara nyfiken
flåt.
Annette, det jobbet du gör (ni andra me) är ovärdeligt för oss andra !! sluta inte, snälla. Klart att ni ska kunna diskutera saker, trodde bara inte det var med i listan liksom..
kom igen nu !!