God morgon 7/8
Morrn morrn
Här är det mulet på himelen och ja tror jag hörde regnet tidigare i morse. Men nu är det uppehåll i allafall. Här väntar jobbet först några timmar. Sen är det stan och ett snabbt ärrende. Sen kommer hovis i eftermiddag och kollar över tjejerna. Ska även sko ett av stona som ska köras igång ordentligt nu. Hon ömar så om sina små fossingar så lika bra att sko henne.
Hoppas alla får en bra dag

Cyklade till jobb idag. Det är VARMT ute! Solen lyser också, synd man sitter här inne… Ikväll blir det stallet, ska röja och flytta mer grejer till nya stallet. Ska bli vansinnigt skönt att ha alla hästar och grejer på ett och samma ställe igen *längtar till 1 september*
Här är det också mulet och regnigt. Ska jobba klockan fyra och tänkte försöka hinna med att tömköra och greja med hästarna innan dess, hoppas bara att det slutar regna.

Morron!
Här är det soligt, men ganska molnigt.
Har läst på en del om trickträning med hästar såhär på morgonkvisten, så jag ska åka ut till beteshagarna strax och se om det finns några trick-talanger där. Värt ett försök!
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

God morgon här är det varmt och skönt idag .
Ska hämta hem Corint och Madicken idag från deras beta + deras föl med då , hovslagarn kommer på måndag och det är dags att börja träna med fölen lite nu tycker jag , då Hudson ska visas på riksen och Shanti nere på Bjärsjölagård :-)
God middag!
Fullt upp med leveranser idag ;-) Tur jag har en snäll make som kom hem för att hjälpa till med det, vad gjorde man utan sin andra hälft!
Ska snart åka på Skänningemarken med barnen. Var där en sväng igår också men det är bara jobbigt med allt folk tycker jag. Men men, jag har lovat tjejerna att dom ska få åka in en stund idag också så det är väl bara att bita i det sura äpplet. Sen ska det fortsätta målas (inomhus då det regnar från och till)
Ha en bra dag allihop!
Amor vincit omnia