bjärsjölagård
ska någon vara med i bjärsjölagård???
jag ska med vår nya ponny

Hinner inte få fölis reggad tills sista amnälningsdagen annars hade jag anmält.
Men åker nog dit och tittar.
ingen mer som ska dit???
Jag ska troligtvis dit.

#2 vad har du för shettis då?

Jag ska dit med 1 (kanske 2) shettisar.

jag funderar oxå på att åka dit
ska vara med med vår nya ponny Almnäs Overwhelming
ska du dit?
och ställa ut?

#8 Okej =) jag tror vi ska dit .

Vi ska dit men har inte riktigt bestämt mig ännu med vilka
Jag hade från början planerat att åka dit, men lyckades vara så klantig att jag jobbade mig till en SPA-vistelse just den helgen så jag får stanna hemma…
#11 sicken osis! ;-)
Jag ska dit m 3 hästar. Kefir, Kelda och Keso

Jag ska dit. Troligtvis med några hästar, annars bara som funktionär.
#7 Kul att se henne, har haft en helsyster till henne.
#13 åh vad roligt!

#8 ja o ställa ut… det blir nog min första utställning
har nyligen köpt han. men kan vara kul att visa han ändå:)
ska troligtsvis dit med ginny o elektra
har du några bilder på henne?
skulle varit roligt

#17 Har tyvärr inga bilder på den här datorn. Finns en bild på min hemsida; www.akaregarden.se under "sålda" och "Almnäs Nice". Kan leta fram fler bilder vid senare tillfälle.
jag såg henne på bild,fin!
vem sålde du henne till?

#19 Hon var jättefin och otroligt snäll och mysig på alla sätt och vis. En riktig kanonponny. Tyvärr finns hon inte i livet längre.
vad hände?
Jag har i dag betalt in för 2 st skall bli kul.

nu har jag skcikat in anmälan och betalat anmälningsavgift och medlemsavgift ;) ska bli min första utställning… börjar redan bli nervös… men det löser sej när jag väl är där hehe…
en liten fråga bara… får man ha träns på valack? kan man visa i färgat grimskaft (kedja) eller måste det vara svart/vit grimskaft eller tyglar?? (eller lädergrimskaft)
tacksam för svar :D
#23 Du får ha grimma eller träns och i vilken färg du vill.

Vet inte om det går under denna tråden men gör ett försök.
Om man kommer relativt långväga och ska på festen kvällen innan, kan man ha hästen med sig och släppa av den i boxen man har hyrt redan kvällen innan eller?
#25 - det brukar gå bra att använda boxen från kvällen före.

#24 okej tack för svaret :) vill ju se om han gör bra ifrån sej innan jag köper dyra visningsträns o sånt hehe.

usch nu går det ut på Tisdag väl och jag får väl ta mig i kragen och anmäla och bestämma vem man ska ta och anmäla också kanske *S*

vi ska dit me minst 1 häst
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

Ändrade planer jag åker med min gamla nucka Fannytösen mest för att det är roligt att vara med på 15 års jubileét.

har anmält 1 häst idag :)
förutom utställningen så ska Olivia vara med i maskeraden och min lillasyster i agilityn.

i dag ska jag försöka bestämma mig vilka som ska visas *S*

så där nu har jag precis betalt in anmälningsavgiften och i morgon ska jag posta anmälningsblanketterna.
Jag har anmält 3 st
#33 En till med sömnproblem? 

#34 Yapp, pigg som en mört är jag , men borde väl sova eg , med tanke på att jag ska iväg på premiering i morgon , som tur är så är det inte så långt och så tidigt *S*
#35 Håller tummarna för er!
men gonk då, nu var du banne mig snabbare än jag…….jag sitter här och vet fortfarande inte vem som ska få följa med till bjärsjölagård.
Lycka till i dag gonk!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#5 Sofie Brodin du kan mail till mig på adress:arkitza@hotmail.com.
Fick PM av dig om mitt stoföl men kan inte läsa det så skicka mig ett mail i stället.

Ändrade planer. Får inte hem den anmälda pållan från betäckning förrän i september, så jag åker med 3 andra :) Vi ses där!

#39 ska du visa Salsa där ?

#40 jupp, hon kan ju inte va själv hemma… ;-)

#41 Vad kul jag tycker ju hon är skitfin nu ju *ler*