Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettpremiering
Läst 981 ggr
JennyStaaf
0

Right on Time

Nu har jag äntligen fått igång datorn där jag kan skriva inlägg (utan "enter" iofs, men i alla fall). Hittar inte Wången-tråden längre, men det var någon som ville se en bild på honom. Jag lyckas inte få med bilder i mina inlägg (Ja, mupp-dator!!), så jag har lagt ut den på nätet o den finns att se här:

http://web.telia.com/~u62202808/wangen/timmy.jpg (jag får inte till det till en länk, ni får klippa o klistra - se till att få med hela adressen) Ingen vidare bild kanske men den enda jag har på honom. Det är från bruksprovet på Wången där han rids av 8-åriga Therese Lager (88888=40 poäng). Jag är grymt imponerad av deras bruksprov. Betänk att han endast är 80 cm hög samt hingst, och han rids som "vilken häst som helst". Hade han gått igenom (vilket han inte gjorde) hade jag helt klart börjat söka efter ett mini-sto, för ett föl efter honom skulle jag vilja ha bara för att jag är så kär i hingsten.

Lulan
0

det är ju helballt!blir återigen imponerad av en BRA bruksshettis! duktig tjej måste det ju vara (psst..ni vet ingen i umeå som är liten och duktig och vill rida shettis …?) som rider hingst ändå!

Pyttis
0

HUR fasen klickar man på tangentbordet för att få fram lilla krumeluren i webadressen (den efter com/. Har snart provat allt. OBS har hittat "krumelurtangenten.Fundersam VILL JU SE HONOM!!Räcka ut tungan

Annette
0

Till höger om å, alt Gr före ~

Cattis
0

"krumeluren" heter tilde (som min dotter  Räcka ut tungan)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Pyttis
0

JAHAja, tack för hjälpen, MEN se´n då????Fundersam Är ju urkass på detta med teknikens under, kom ju bara till Telia? Be mig inte "klippa,klistra in" mm själv för det är något jag ej pysslat alls, TYVÄRR, men adressen gick ju iaf braFlört

JennyStaaf
0

oj nu hade jag ikonerna igen när jag skriver - då kan jag ju göra en länk: http://web.telia.com/~u62202808/wangen/timmy.jpg

(sitter just nu med netscape, det verkar gå bättre på denna dator)

Pyttis
0

TACK Jenny, vilket härligt par!!!Räcka ut tungan Vilken duktig ryttarinna! Vad månde det bli längre fram?Glad