Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 912 ggr
sanne
0

God Morgon 2008-08-08

hej alla glada

idag  räknar Kina med en stor katastrof, just den 080808 har många där nere fått fram enligt deras tro att en stor katastrof ska inträffa.. lite läskigt faktiskt med tanke på OS invigningen !!

Här regnar det för fulla muggar ivf. snart blir det jobbet, men slutar tidigt idag, det är skönt !! sen ska jag bada en häst o fixa fölis inför utställningen i Morgón, synd om det blir regn, för det så mkt roligare o vara ute, men det är ju det enda vi ej styr över… vädret..

ha en bra dag alla !!!

Ellen89
0

god morgon sverige!
Har sitter jag o har inte gjort mycket idag, har heller inte nagra klasser hela dan! Ska jobba ikvall men forst blir det till shettisarna o greja lite! :) Hastarna mar bra, bara faller jattemycket!

Lycke till alla som ska stalla ut i helgen!

Ellen89
0

#0 det har inte hant ngt an iaf!!

manga har ocksa gift/ska gifta sig idag for det ar ett lycko-nummer…

zettan
0

god morgon

Här regnar de men de öser inte ner just nu som tur är. Idag blir de jobbet till lunch som vanligt. Sen blir de hem och bada sto och fölis och förbereda dom för i morgon. Ser fram emot morgon dagen och hoppas de går bra. Tur man hyrt box, inget roligt annars i detta skitväder. Men man kan ju hoppas på att vädret blir bra.

Ha en bra dag alla

Charlotte-J
0

God middag!

Sitter här med en sprängande huvudvärk och kan knappt företa mig någonting. Inte alltför kul då jag fyller år idag och släkten säkert får för sig att komma och fika. Hoppas det ger sig efter en Ipren eller 2.

Ha det så bra allihop!

Amor vincit omnia Kyss

annie
0

God middag!!

Sitter på jobbet och ska försöka hitta på något att göra.. tunnt med jobb nu innan allt rullar igång igen. Regn och rusk ute…brrr.

#4 GRATTIS Charlotte !!!  Glad

Hoppas huvudvärken släpper så att du kan njuta av resten av dagen iallfall.

Carita
0

#4 Grattis!

Här har det regnat hela dagen i bland önskar man att man jobbade inomhus. Har också huvudvärk undrar om det är åska i luften? Nu ska vi snart åka till travet har en som som ska springa i skiten, hua och inte går det att komma direkt till ledning från 9:e spår heller så grejerna kommer vara rejält lortiga efter loppet.

Ha det gott!

VeronicaP
0

#4 Grattis på födelsedagen

Charlotte-J
0

#5, 6, 7 Tack snälla!

Huvudvärken har inte gett med sig än så det är nog vädrets makter som har roligt även med mitt huvud ;-))

Amor vincit omnia Kyss

Ahnna
0

God eftermiddag!

Än har ingen katastrof skett i Kina, jag har invigningen på TV i bakgrunden just nu…

Provade ju lite trick med ena pållen igår, och lite idag också - wow, vad fort hon lär sig! Det är skitkul, faktiskt, hon har snart lärt sig både att buga och att sträcka upp ena hoven i hälsning. (Skryyyyyyyyyt!!!) Det går i alla fall väldigt fort fram.

Men vi måste ligga ett dygn efter, för på Ung Galopps hemsida står det en nyhetsbulletin från 080809, vilket enligt min kalender är imorgon…? Sverige kanske är inne i en warp zone?

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

PP
0

#0 Och jag som hört att 8 är ett extremt lyckotal i Kina… Eller var det i Japan kanske? Obestämd

AusaBausa
0

#10 det har jag med hört o läst att det är ett lyckonummer i Kina…

Hanna-D
0

#4 Grattis Lotta! Tänk att du fyller år på Stockholmarnas dag Flört Var stora festligheter inne i huvudstaden i går kväll/natt.

Charlotte-J
0

#4 Ja, inte illa att jag blir firad där uppe ;-)

Amor vincit omnia Kyss