Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 415 ggr
RebeckaKihlberg
0

God morgon 1/9

1september….och här ligger hösten i luften, det är ruggigt och fuktigt ute.

Blir en massa jobb för mig i dag…sen vis 18 så ska jag ÄNTLIGEN hämta min nya dator…den jag har nu lever ett helt eget liv…ska bli så skönt att ha en dator som inte tar ½år att logga in på 

Ha en bra dag gott folk!

Annette
0

God Morgon, äntligen fredag Flört. Dags att åka till jobbet.

Charlotte-J
0

God Morgon allihop!!

Ska snart iväg med yngsta dottern och hälsa på på dagis. Hon ska börja där nästa vecka och vara 3 timmar om dagen några dagar i veckan. Kul för henne att få träffa andra barn i sin egen ålder och inte behöva vara med mamma hela tiden. Sen i eftermiddag ska Malin hämtas och Hesther fixas inför morgondagen. Den här dagen blir nog kväll också Flört

Amor vincit omnia Kyss

VeronicaP
0

Godmorgon , ja äntligen fredag *S* Idag ska dotterns spela fotbollsmatch så vi får hoppas att det inte regnar i kväll då.

Tigrou
0

Go morgon ska till veterinären med två kusar idag, sedan ska Primör badas och fixas inför morgondagen.

Midlingur
0

Första skoldagen idag! Inget hästeri idag, dock imorgon :-)

Milla
0

morrn morrn

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

bonde
0

God morgon!Glad

Lite blåsigt men soligt. Idag ska vi pressa halm så man får hoppas att vädret håller i sig.

Anna Johansson
0

God för middag! Vilken helt underbar dag! Himlen är knallblå och det är sån där härlig högluft som det bara kan vara på höstarna, helt underbart!

RebeckaSvensson
0

God middag!

Orkade inte gå upp i morse, så jag hoppade över stora delar av föreläsningarna. Nu ska jag cykla in till Uppsala och sedan är det nationsrunda ikväll.