God morgon 1/9
1september….och här ligger hösten i luften, det är ruggigt och fuktigt ute.
Blir en massa jobb för mig i dag…sen vis 18 så ska jag ÄNTLIGEN hämta min nya dator…den jag har nu lever ett helt eget liv…ska bli så skönt att ha en dator som inte tar ½år att logga in på
Ha en bra dag gott folk!

God Morgon, äntligen fredag
. Dags att åka till jobbet.
God Morgon allihop!!
Ska snart iväg med yngsta dottern och hälsa på på dagis. Hon ska börja där nästa vecka och vara 3 timmar om dagen några dagar i veckan. Kul för henne att få träffa andra barn i sin egen ålder och inte behöva vara med mamma hela tiden. Sen i eftermiddag ska Malin hämtas och Hesther fixas inför morgondagen. Den här dagen blir nog kväll också 
Amor vincit omnia 

Godmorgon , ja äntligen fredag *S* Idag ska dotterns spela fotbollsmatch så vi får hoppas att det inte regnar i kväll då.
Go morgon ska till veterinären med två kusar idag, sedan ska Primör badas och fixas inför morgondagen.
Första skoldagen idag! Inget hästeri idag, dock imorgon :-)
morrn morrn
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God morgon!
Lite blåsigt men soligt. Idag ska vi pressa halm så man får hoppas att vädret håller i sig.

God för middag! Vilken helt underbar dag! Himlen är knallblå och det är sån där härlig högluft som det bara kan vara på höstarna, helt underbart!

God middag!
Orkade inte gå upp i morse, så jag hoppade över stora delar av föreläsningarna. Nu ska jag cykla in till Uppsala och sedan är det nationsrunda ikväll.