Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 707 ggr
zettan
0

God morgon 080809

Morrn morrn

Regnet faller sakta ner utanför fönstret. Men de hoppas jag de inte gör hela dagen. Jag vill ha uppehåll idag. Men de blir säkert att visa häst i ridhus idag.
Ska strax åka till stallet och göra i ordning pållarna. Sen bär det av till Nossebro

Lycka till alla som visar häst idag. Hoppas ni alla får en bra dag

sanne
0

Go morgon

sitter här med kaffet o försöker vakna, ska strax ut o fixa till hästarna inför dagens bravader ! ska bli kul o ut o visa igen, träffa alla glada människor det är ju halva nöjet tycker jag ! Sen hoppas jag på en ok bedömning naturligvis.

I kväll blir det fest hos grannen som fyller 50 år !! så det blir hem o duscha o sen ner dit, ska bli så skoj, så man lär vara trött i morgon !!

ha en bra dag o lycka till idag !!

Aribigga
0

Godmorgon

Det första jag såg idag när jag såg ut genom fönstret var min katt som smög genom ett regnvått fält, jag tar det som ett bra tecken.

Idag blir en slappedag, ska på agility med Tuffa och kanske en sväng in till Hööks och se om jag kan hitta en fin grimma.

lurvponnyn.vimeddjur.se

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Regn blev det igår på eftermiddagen så trösket avstannade, med bara en halvtimme kvar på det fältet vi höll på. Kändes väldigt surt att regnet kom just då. Som min bror sa så ska man inte stanna och hålla middag, hade vi inte gjort det hade vi blivit färdiga. På en av gårdarna kom det bara lite regn så förhoppningsvis kan vi starta upp där istället.

I regnet fick vi istället fixat stängselstolpar och fick lagat en hage som var nerkörd av traktor och harv för något år sedan. Skönt ha den hagen klar. Innan trösket kommer igång idag ska vi börja förbereda för stängseluppsättning på ett nytt ställe så det kan vara klart innan nästa helg.

Önskar alla lycka till i Nossebro!

Ahnna
0

Morrn!

Sitter och letar efter en tråd om Köpingsutställningen imorgon, men det finns tydligen ingen. Hoppas att det inte är jag och min hjärna som har blandat ihop saker, för jag tänkte gå ut snart och bada hästar och sådär… Obestämd

Lill-fölis fick äntligen en egen grimma igår kväll, som jag satt och sydde och nitade (läder) medan TV:n visade Mord I Sinnet. Provade konstverket idag och den funkar, förutom att nackstycket var lite kort. No biggie, det är bara att göra en längre rem. Men hon tyckte INTE om att ha grimma på sig! Stackars hästar, vad man tvingar dem till… Oskyldig Den är jätteliten, grimman, och ser ut ungefär som de där pyttesmå låtsastränsen man kan hänga i nyckelknippan. Hon är inte stor den där damen, det är ett som är säkert!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

AusaBausa
0

God fm!

Här skiner solen men blåser lite, perfekt väder för bröllop! Kl 13 ska jag vara i kyrkan och bevittna när min kompis gifter dig…älskar bröllop.

Annars händer inget speciellt i dag. Ner t pållarna o kolla dem och ge dem nytt vatten. I morgon kommer hovis o fixar hovar..

Har varit ute o klättrat och promenerat lite m Kefir och vill börja köra henne men vagnen har fortfarande ingen sits och tror nu att jag nog själv får fixa det då mannen har "lite"(bygger uterum o förråd) annat o göra..får väl se hur det går..

Ha en bra dag alla!

Annette
0

#4. Det finns ännu ingen resultatartikel till Köping, om dert är det du menar.
Jag hoppas hinna fixa det när jag är klar med Nossebrogrejerna.