Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 526 ggr
Minsanne
0

Resan hem paborjad

Fick antligen tag i en dator sa jag kunde kika in pa shetland i fokus. Har snackar vi abstinensbesvar Skrattande  (ingen dator)

Sa nu lastar vi alla nyinkopta shettisar och styr kosan mot Sverige. En extra kopp kaffe till men sen borjar farden genom Holland och Tyskland upp till Sverige.

Lite jobbigt blir det eftersom vi aker i 2 lastbilar, ingen att prata med pa vagen. Jaja … nu ar vi iaf pa vag Glad

Vi hors och syns!

Charlotte-J
0

Kör försiktigt!

Amor vincit omnia Kyss

kacka
0

Blir kul att se vad du kommer hem med… Uppdaterar du hemsidan snart då?

Minsanne
0

Nu ar sista slurken kaffe drucken. Nu borjar vi. Ska forsoka uppdatera hemsidan sa fort som mojligt. Men jag har sa daligt med utrymme sa jag vet inte om jag kan uppdatera. Kanske kunde skriva har pa forumet i dagboken. Provar det!

kacka
0

kör försiktigt!

Annette
0

#3. Ja, använd forumets dagbok. Du kan ju även lägga in foton i fotoalbumet här. Vi vill gärna se alla dina hästar.Flört

RebeckaKihlberg
0

Åhh..va spännande…kör försiktigt!!

Minsanne
0

Nu är vi hemma. Vi kom vid 12 tiden idag. Men har inte hunnit sätta mig framför datorn förenn nu. Ska försöka ta mig tid i morgon och lägga ut stammar o dyl på dom nya här i dagboken.

Det blev iaf ett gäng med intressanta ungston, bland annat e On the Rocks of Marshwood och No Fear vd Römer. Samt en del äldre ston.

Även en del riktigt fina ministon, skimmel, fux och brun.

carina-w
0

Det ser vi fram emot :-)

Ann-Christine
0

Hrmf…akta er, vi åkte dit för att hämta hem ett sto + föl MEN kom hem med två ston och ett föl Förvånad
Caroline hittade förstås en liten pärla, sedan övertalade hon sin gubbe att den nya soffan kunde vänta ett tag…

thira
0

#7 Ska bli kul att läsa…Glad men som sagt varning för att habegär uppstår! Du hittade väl inte någon kollersele förstår jag….?

carina-w
0

Halloj!

Sitter här med min gipsade fot (kan inte göra så mkt annat :-(  Ledsen

o väntar på ditt inlägg.( Nyfiken Förvånad jag nääää..)

Pyttis
0

Väntar på intressant läsningGlad!!!

Milla
0

väntar också spännt även om jag inget ska ha

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se