Skötare?
Snälla läs allt innan ni nobbar mig! :) Tack på förhand.
Hej alla glada shetlandsponny ägare :)
Jag är en glad tjej på 16 år (156 cm kort och väger ca 40 kg med kläder på), jag söker nu någon ponny eller häst som jag kan få hjälpa till att ta hand om :) Jag har hållt på med hästar i större delen av mitt liv, även haft en egen. Ridning är absolut inget krav! Jag ska börja Hästgymnasiet om någon vecka, då kommer jag även utbilda mig teoretiskt och praktiskt (med ridning också) osv på ridskola samt APU.
Det är så att jag har ingen medryttarhäst och det verkar det finnas ont om, så jag undrar om det är någon ponnyägare som skulle vilja ha hjälp att sköta och rasta sina shettisar några dagar i veckan? :) Jag hjälper givetvis till med alla andra stallsysslor, även insläpp och utsläpp då jag kan.
Jag finns i Gävle. Jag har busskort så jag kan ta mig till dom flesta ställen här runtom.
Om ni mejlar för intresse så får ni min msn och mitt mobilnummer så att ni kan få tag i mig lätt och kolla vad jag är för person :)

Synd du inte bor närmre!
Ja, verkligen! Jag är verkligen villig att hjälpa till med allt!

Säger som #2. En sådan som du hade varit värd sin vikt i guld här hos oss!
Det är så typiskt att dom flesta bor så långt bort! Det finns i stort sett ingen människa här i Gävle som tar emot hjälp, och dom som väl tar emot tar minst 500:- för att man ska få hjälpa dom.

Synd att du inte bodde närmare :(
Kan du ta dig till Årsunda? :O)
#7. Det kanske jag skulle kunna :) Vet du om det går nå bussar dit från Gävle Rådhuset? Du kan ju mejla om du vill ha min msn och nummer o.s.v :)