letar efter sele....
Hejj!
Jag letar efter ett sele helst svart da jag har svart vagn. Storlek shetland ska passa shetland pa ungfr 93-95 cm/mankhojd. Ska sjalvklart vara med baksele osv. Helst runt Stockholm, har du ngt intressant kan du maila pa ellen_jarvio@hotmail.com eller bara svara pa inlagget!
pris ungfr 1000:- (ar det rimligt, hur bra kvalite kommer jag fa?)
Hööks . svart jättebra har den själv och jag älskar den :)
Bröstsele 1.099 kr. Finns i storlek minishetland - X-Full
Finns baksele att köpa till den selen . Bakselen om man vill ha kostar 879 kr .
tanker mer ett helt sele i totalt kanske 1000-1500:- begagnade kanske mer actuellt…?

Ska du ha en sele med fast eller lös brösta?
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Jag tycker du skall satsa på en sele med lös brösta! Hästarna drar mkt bättre med en sådan:) Å det skiljer inte mkt i pris heller! Kolla på www.equilex.se Där har dom lite olika varianter å prisklasser:) Annars finns det säkert någon begagnad du kan hitta:)
#5 Jo med los brosta :)
#6 Har du det selet? Jag kan se att dackeln pa din spanns fast pa samma satt som min. Jag vill kopa ett till sele for jag tycker inte att min sitter helt ok, hur tycker du om din?
För det där priset är nog kvalitén inte så värst hög, men på www.selar.se har de det du söker.

#7 Nää ja har inte den på equilex utan en annan som liknar en av dem på equilex lite! Men jag är nöjd med min iaf. Den duger till hobbykörning å lättare tävlingar:) Men nästa år när ja kommit igång med min grabb lite mera så blir det en Ideal Harness sele:) Utan tvekan:D