Jag är såå lycklig
fråga mig inte varför för det vet jag inte.
Satt i hagen hos hästarna nu och bara kände en sån oehörd lyckokänsla, gud så lyckligt lottat jag är som har så underbara hästar, familj och vänner både utanför och i shettisvärlden.
Ja jag vet att jag är knäpp men jag bara måste få skriva av mig för det är så underbart
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Ser du ett gult kuvert, Milla? 
hihi japp har svarat också. Kan bara sitta vid datorn lite då och då eftersom min egen är på lagning och jag får låna gubbens när han inte sitter här.
Ni är så underbart goa alla även ni som inte tycker och tänker som jag
Vilken "feeling" det är det där att bara få "vara". Njutning

Skön känsla millan det är du värd *ler*
tack tack ni är så snälla

Härligt Milla!
Just för tillfället är jag oxå det. Är så himla glad för mina kompisar som verkligen ställer upp när jag behöver dem. Från att bara ha viljat åka hem och stortjuta i eftermiddag till att verkligen trivas nu, det är härligt! Utan två av mina bästa kompisar hade det inte gått, att snacka med varandra kan verkligen göra mkt. Alla bråk med alla andra, dem ger jag för tillfället katten i, för jag vet verkligen vem jag har som vänner och det betyder mer. Inatt känns livet härligt iaf och det lever jag på för stunden.
Nu ska jag sova och vila upp mig, för imorgon är det fest igen, och då ska jag ha kul! God Natt!