Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett19-om-sajten
Läst 608 ggr
Annette
0

Bildproblem

Det tycks vara problem med bilder i artiklar till och från.
Rätt som det är försvinner de, det kan hjälpa att starta om datorn och tömma den på skräp, men det är inte säkert.

Det är nog bara att ha tålamod tills problemet är löst, men visst är det frustrerande att inte kunna se alla söta föl i fölboxarna ;)

IdaT
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eller så högerklicar man på bilden och väljer "visa bild", om det inte fungerar kan man högerklicka igen, sedan väljer man "egenskaper" och kopierar (ctrl+c) bildens URL (se bifogad fil) och klistrar in (ctrl+v) i adressfältet, så kommer man till en sida som är blank, bortsett från bilden. Om det inte fungerar då har jag inga fler tips ;)

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Annette
0

Jo det går säkert, men det är ju rätt omständigt :)

IdaT
0

Jo, omständigt är det, men vill man gärna se fölet på en gång så går det ju ;)

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Annette
0

Detta problem finns fortfarande emellanåt. Det har med servrarna att göra och löser sig så småningom.

shettismaffian
0

Vet inte om jag frågar på rätt ställe men jag skulle försöka lägga ut nya bilder i mitt album men det går inte får nått felmeddelande och sen låser sig hela sidan så jag får starta om hela datorn. Varför blir det så, trycker på bläddra knappen o får då felmeddelandet och sen när man klickar ok på det så händer inget datorn är låst.

Cattis
0

#5 Jag rekommenderar att du ställer denna fråga på supportsajten, där får du snabbare hjälp.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.