God morgon 13/8
God morgon!
Vaknade inatt av att strömmen gick. Upp kl 3.00 ock kolla alla proppar. Det visade sig att kyl och frys hade pajat. så idag blir det att fixa nytt. Tur var att vi vaknade vi provade kylen i morse det började ryka bakom kylen. Men men det är bara och le och se kramgo ut
. Annars blir det en lugn dag.
Ha det bra alla!

God morgon,
Inatt har vår lilla 11 mån tyckt att det är roligare att vara vaken än att sova. Känns som om jag inte sovit en blund. Men precis som balotte skrev det är bara att le och se kramgo ut.
Idag ska det hållas på med hästar - köras fram och tillbaka hit och dit. Jag har lyckats få in allt denna onsdag!
Ha en bra dag alla!

God morgon!!!
Jag har redan klarat av de värsta bestyren för idag, hästarna är utsläppta i ny hage, vattnet är bytt, stallet mockat osv.
Resten av dagen kan jag kopla av o göra bara sånt jag tycker är kul, det blir nog massa grejjande med hästarna oxå.
Ha en bra dag!!!
Go förmidda!
Ja ,jag vaknade oxå runt två inatt av att det var becksvart överallt, men det var allmänt strömavbrott hos oss(I halva kommun)..Halvtio kom den tillbaka..
Det har regnat inatt och det bara fortsätter..
Börjar bli less på detta pissande nu.
Ska nog åka och köpa färg till stallet så det finns tills det är bättre torkväder.Flytta lite pållar så dom har vindskjul att få torka i ,går på bet nu med skog men det hjälper inte mkt nu..
Ha en bra dag!