Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 1427 ggr
icansson
0

ska ni ställa ut?

ska ni ställa ut era shettisar på halloweenutställningen i Älmhult?

pinkish
0

jag funderar på att göra det. om det går bra på utställningen i bjarsjölagård;P ska anmäla mig denna vecka till bjärsjölagård.

AnnaLundin
0

Min plan är att anmäla någon eller några dit, men än är det länge kvar tills det är dags så vi får väl se.

AusaBausa
0

Nej, rider Hubertusjakt den helgen.

helenep
0

hade nog tänkt ställa ut några av shettisarna

[Rebecka]
0

jepp det e klart man ska ställa ut här, blir nog ginny, elektra o atom.. det e ju gångavstånd :)

SaraDoos
0

Troligtvis ja :)

om/vem det blir bestämmer jag väl som vanligt i sista minuten…

icansson
0

#6 ja de bruka bli så hehe

sanne
0

Sara, det vore kul om du tog med Arizette så vi får träffa henne:) för vi har tänkt att anmäla två st dit !! ger oss ut på lite tur till syds område oxå i år !!!

Milla
0

Ja vår planering är att två killar ska visas.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Moheda
0

Ja, det måste man väl när man har så nära.. Har ju bara två pållar så de får väl följa med båda två. James Junior är 5 månader då, så vi får väl se hur han ser ut då. Fast det spelar egentligen ingen roll för det är ju så kul att ställa ut. Får man dessutom bra poäng så är det ju ännu roligare. Ska ställa ut Tamy´och James Junior på Riksen i Huseby om två veckor. Ska bli jättekul. Läst katalogen igår och det var ju jättemånga föl anmälda. Även klassen för sto med föl var ju stor.

polgara
0

Man kanske skulle anmäla nått för skoj skull

VeronicaP
0

Jag funderar på att visa unghingstar där men får se , kan ju kanske bli jobbigt att visa 2 st 2 åringar samtidigt ;-)

SaraDoos
0

#8 det blir kanske Arizette och Fanny då… vi får se (Fanny lär ju vara avvand tills dess). Kul att ni kommer till oss i Syd också :

#11 Klart du ska!