Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 271 ggr
Annette
0

God Morgon 2 september

Lycka till, ni som skall till Örebro på kvalitets och treårstest. (Fast ni har nog redan åkt.)

Själv skall jag jobba några timmar mitt på dagen. Än så länge är det jättefint väder, men det är utlovat mycket regn, så det kanske är bäst att vara hemma och se till att det inte blir swimmingpool i källaren. Flört

RebeckaSvensson
0

God eftermiddag!

Seg dag idag och nu måste jag skynda mig för om en timme är det dags för dagens förfest. Sedan bär det av till kåren och årets första middag där! Hoppas den blir lika kul som den brukar bli.

VeronicaP
0

God eftermiddag , här skiner solen och jag har varit och tittat på fotboll och tvättat våran new forest Mirage som ska gå Kvaliten i morrn ,.

Kräfrskiva i kväll är det men en anna får ju åka hem lite tidigt Amanda ska ju tävla i morrn också Derbyt …

Linnah
0

God eftermiddag! Har precis tvättat och delat manar på mina två hästar och är redo för utställning i Forshaga imorgon! Har dessutom händerna fulla med trasiga blåsor efter att igår ha ryckt manarna på tre ridponnyer som jag också ska visa imorgon. Det är tur att man har shettisar så man slipper sånt krångel!