God Morgon 15e Augusti
Ganska fin morgon här i Årsunda måste jag säga.
Kan ju inte sova, ska ju äntligen hämta Amulette och Lilla C.
Vi åker i kväll och beräknar vara framme i morgon fm. Skönare att åka under natten, mindre trafik och så kommer vi hem i skaplig tid också :O)
Men måste nog försöka sova ett litet tag till, somnade inte förrän 04 i morse och 3 timmars sömn känns i minsta laget t om för mig :)
Men allihopa… Önska mig lycka till nu när drömponnyn ÄNTLIGEN kommer hem :O)

Jag önskar dig verklige lycka till Anna. Kör försiktigt och lova skicka mejl sen eller sms så jag vet att ni kommit fram. Håller tummarna att du ska gilla dom små.
Själv ska jag snart åka till jobbet. Sen blir det stallet direkt. Sen ska jag med en kompis och ultraljuda lite hästar. Sen ska jag även hinna tömköra en runda idag igen.
ha en bra dag alla
God morgon!
Igårkväll var vi ute och körde en runda med hästarna, det var en sån fin kväll. Nu skiner solen hoppas det håller i sig. Ikväll ska jag prova mitt nya sele så det blir bra tills jag hämtar den nya vagnen på söndag. Ska snart köra till jobbet.
Ha en bra dag alla!

God morgon eller förmiddag kanske man ska säga!!!
Här händer inte mkt idag, hästarna är utsläppta, stallet är mockat o det mesta är klart. Idag blir en dag med vila, har åkt på en förkylning utan dess like. Näsan rinner, halsen värker o jag nyser konstant
. Måste kurera mig så jag kan åka till riksen på söndag ju
God förmiddag ;)
Idag ska jag åka till min farmor & farfar i Växjö för att imorgon kunna åka till RIKS och fotografera där hela dagen samt titta på alla gudomliga ponnys ^^,
Det ska blir riktigt skoj, var att tag sedan jag var på Shettisutstl. tyvärr. Hoppas vi får fint väder :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus
Här har vi också haft fint väder i dag..riktigt varmt!
Har jobbat t 14 o sen varit hemma o myst m kattungarna..ska strax börja m maten o slänga i mig den för att sen lämna äldsta grabben på fest och sen hämta Petra vid bussen o sen hem o fixa t Kelda inför morgondagen i Växjö…spännande!! EV ska vi ner o kolla fotboll men se om vi orkar o hinner…
Ha en bra dag alla o lycka till i morgon!
God kväll!
Hemkommen efter en dag i göteborg, vi har hämtat hem lilla Saga.
Ska försöka ta mig i kragen och gå ut och träna lite föl.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Hjälp vad söt! En riktigt pussvänlig nos.
#6 Gud så söt, lycka till med den gosingen.
Tack snälla ni, ja hon är bedårande söt den lilla.

Men Milla!! Inte kan du visa såna bilder när man har blivit hundlös och betämt sig för att inte skaffa ny just nu. 
Sicken liten tulta!
Pssst Miija hon har en kullbror som finns kvar även han gudomligt söt, jag har foto på honom 

Milla,,,,lycka till med vovven 

Milla,Grattis till lilla sagan !!
Här har varit fullt upp idag… jobbade då fick jag ett meddelande från den goa tjej som köpt naömie, med ett så glädjande besked !!! Nomi var dräktig på ultraljudet idag !!! vi trodde inte ens att hon o hingsten varit nära varandra, men föl blir det tydligen… han myger den lille skiten. Sen var vi iväg o uLjuda 2 av våra.
Tea Rose kont.dräktig m William af Jäboruder !!! så kul :) dagens tråkiga var dock Anja.. hon var tom återigen, vätska i livmodern och sen togs div prover på henne för vi vet ju att något är galet, hon är så enormt tjock, fast hon ej gått på bete, tom vår Veterinär blev oroad, så vi hoppas på ett sätt att dom hittar något på proverna, så vi vet vad hon lider av o man kan hjälpa henne !
men ha en bra kväll alla !!!