Musblack hingst säljes
Det är med väldigt tungt hjärta jag sätter ut min underbara ettåring till salu. Han har ett psyke som är enormt. Men pga av studier, barn och de andra hästarna så måste jag sälja bort någon. Tiden räcker inte till. Han är efter Johannesbergs Nobel och undan Lindebys Nova, båda guldbelönade många gånger. Han har ärvt sin underbara färg efter pappa Nobel.
Mitt svarta årsföl är också till salu, en underbar kille som är född i mars. Han är efter Lindebys Torsten och undan Lindebys Selma.
va ska du ha för musblacken?

Ge mig ett bud… 
om nån startar bjudningen kanske jag hänger på…:)
finns det ngn bild?
Petra han heter
Lindebys Torsten L 
Du glömde L

Oj.. Bilden hamnade på sne.. Hoppas ni ser ändå..

Putt

putt…
#1 Blir lite förvånad…..är du spekulant?
#1 varför köpa en till hingst när du precis gjort dig av med en????
#11 Men hon har väl kvar sin det är väl kompisen som har sålt sin.
#12 Jo, men hon kunde ju inte köpa den andra så den blev såld vidare.
Ja ha det var så det var!

Hon skrev ju i den andra tråden att hon inte frågade om priset här för sin egen räkning utan någon annan hon kände eller nåt.
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
Petra, finns han kvar fina Borka :O)
jag frågade då min syster letade efter en shettishingst o de är inte jag som sålt den andre shettis utan min kompis

Ja ännu stojar han omkring med sina kompisar.. Så otroligt mysig…
ååå vad sugen jag är, men åker jag och tittar så följer han med hem, det vet jag, så pass känner jag mig själv…!!!!

Jag tror inte du skulle ångra dig ;)
tror inte jag heller, men måste få min unghäst såld först… Intresserad? :P
#17 Jag kan inte låta bli att fråga…..varför köpte inte din syster kompisens shettishingst?
hon vill ha en udda färg
Finns det någon mer bild på Borka ??

Putt
Åååååhh… Vill ha!!!!
Varför kan man inte få vara ekonomiskt oberoende? Bara för EN dag,det är allt jag kräver :O)
Fina bilder
fniss.
Han är hur läcker som helst!