God morgon 18/8
God morgon!
Grattis till alla otroligt snygga shettisar som var på riksen. Synd bara att det var så tråkigt väder igår rena höstrusket. Man lär väl bli förkyld men det är det värt. Ska jobba sedan blir det hästgöra ikväll.
Ha en bra dag alla!

God morgon!!!
Här är det full rulle med hästarna idag. Tur man har ett par veckor kvar på semestern. Funderar på om jag skulle hämta hem lite halm idag oxå, kan ju vara bra o ha det hemma nu när höst rusket kommer igång.

God morgon
Idag börjar min semester. Så skönt. en vecka ledigt de känns skönt. Vaknade i morse av att de luktar brandrök ute. De luktar fruktansvärt. Men ser ingen rök men fy trodde först huset var i brand eller nått.
Idag blir de lugnt hemma på förmiddagen med tvätt och städning. Sen blir det stallet. Lade vagn på Rosa Lee igår så de ska jag göra idag igen. Sen till kvällen ordnar jobbet en litne firma fest så då tänkte jag åka på den.
ha en bra dag alla

http://www.bt.se/nyheter/boras/ingen-kontroll-over-storbranden-tros-vara-anlagd(799617).gm nu fick jag svaret till bramdröken. Fy bubblan.

#3 Hörde om den branden på lokalnyheterna för en stund sedan, obehagligt tycker jag

#3 ja verkligen. De luktar brandrök i hela huset nästan
. Kan inte vinden byta håll. Trodde först hela vårt hus stod i brand.

#5 vet hur det känns, hade samma känsla igår kväll, när grannen eldade i pannan för fulla muggar, här luktade oxå brandrök i hela huset, gick ett par varv för att vara säker på att det inte var vårt hus som brann.
God förmiddag!
Hm trodde jag skulle få lite sovmorgon idag då jag har ont i kroppen efter regnet igår, man blev kall och stod och spännde sig. Men icke sa nicke lilla Saga hade helt andra planer
Hon vaknade redan kl 6 i morse och ville gå ut och kissa och äta och sen ut och kissa igen, sen slumrade hon till i ca 10 min sen var det full rulle, hon hittade en gammal strumpa som hon for runt med och hade super kul med. Så det var bara att inse att det var lika bra att gå upp för dagen
Nu är jag i allafall fullt påklädd och har ätit frukost DÅ somnar vilddjuret haha men hon är förlåten hon är ju så härlig dne lille.
Stona med föl kom ut i sin sommarhage igen i går och dom var så nöjda, Heddan var trött så jag ska snart köra ut och kolla till henne. Hon var jättehängig i går i transporten hem men piggnade till lite när vi hade kommit hem. Hoppas det inte är någon fara med henne.
Jag är så glad över mina två fölisar som fick så bra poäng i går inte annat än att man faktiskt är stolt över dom 
Paola är jag förvånad över att hon fick så bra på helheten då hon faktiskt är rejält tjock, därför hennes rörelser inte blev som dom skulle även om jag tyckte att 6 var lite för lite en 7 kunde hon gått få
Jag är så super glad att Heddan fick en 9 på typ för jag tycker själv hon är riktigt fin nu.
Det var som några sa i går att man får kolla kritiken och liksom strunta i poängen och det kan jag nog absolut hålla med om.
Var där någon som fotade mina hästar igår?? Vi fotade innan vi skulle lasta men dom fotona blev super dåliga så dom åkte i soptunnan.
Sen tycker jag ju då att det var himla intressant att se att där fanns några som fick rejäla topp poäng och då även några som fick rejäla botten poäng. Kan tycka att svenska domare kanske också skulle använda sig av hela skalan lite mer än vad som görs.
Förlåt för att jag inte var så social och pratade med några av er i går, men jag frös som 17 och ville egentligen bara komma hem igen. Fia sa att någon hälsade och grattade efter vi hade visat Daim och jag hade tydligen inte ens svarat, förlåt men jag hörde inte så det var inte för att jag var stöddig eller besviken på något sätt.
I eftermiddag ska jag iväg till Mia och löshoppa Viking inför 3 års testet på lördag. Träffen vi skulle ha blev inställd pga för få anmälda men Mia var gullig och låter mig komma idag och hoppa på hennes hinder, jag har inga egna, skönt att det är fint väder i alla fall.
Oj så mycket det blev
Nu ska jag sluta.
Ha en skön dag idag!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se