Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 737 ggr
zettan
0

God morgon 17 Augusti

God morgon

Idag är det mulet på himelen. Men det hindrar inte mig. Ska till stallet på förmiddagen tror jag och ta hand om pållarna. Lycka till på rixen alla idag.

I morgon börjar min semester och de känns så skönt. 1 vecka i allafall man får chansen att ta de lugnt. Ska hinna med att lägga vagn på ett av stona tänkte jag.

ha en bra dag alla

balotte
0

God morgon!

Här är det mulet, hoppas att det inte börja regna. Ska snart bege mej till Riksen och insupa alla vackra shettisar och även hämta min nya vagn.

Ha en bra dag alla!

ElisabethA
0

God morgon!
Skriver från ett soligt och varmt Brännberg! Flyttade upp hit i torsdags och vill passa på att tacka er som gjort det möjligt för mig att ta med mina shettisar hit: Anette Berg och Hanna D! Utan er vet jag inte hur jag skulle ha löst det. Underbart att det finns vänliga människor som bryr sig och hjälper andra. TACK!

Lever fortfarande ur flyttkartonger, men de blir färre och färre… Men jag tror jag sparar några till killen att packa ur när han kommer hem om drygt en vecka *hehe*

Hoppas alla får en bra dag och lycka till alla som ställer ut idag på riksen!

[LinneaDahlberg]
0

Morning!
En glad, men trött morgon är det för mig idag. Pluggar som en dåre inför tentan imorgon.
Trodde jag skulle bli alldeles ensam på min 25-årsdag, men nu ska mina föräldrar komma upp och fira mig ikväll.
Jag som kände mig så gammal, men tanken på födelsedagspresenter gör mig ung igen! ;)

Massa lycka till till alla på Riks! Hoppas vädret är det rätta och att ni alla har trevligt och roligt!

polgara
0

God morgon!!!

Idag mår jag bättre, febern är iaf tilfälligt borta o halsen gör mindre ont. Det blir tyvärr ingen riks för mig ändå. Ska ut till stallet om en stund o grejja med hästarna, bla ska Sam tömköras, han har fått vila allt för många dagar nu när jag varit dålig.

Cattis
0

#3 Grattis Linnea!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

zettan
0

#3 stort grattis

Charlotte-Aveback
0

#3: Grattis Linnea!!! Glad

sanne
0

Grattis  !

Här är storstädning på schemat idag, o i em ska det tränas med en viss unghingst som just nu är väldigt trotsig…

Igår kom det en ny familjemedlem i vår familj :) han heter Walle, o är en blandras hund på 11 veckor !! urgosig o han o Wibbe funkar bra ihop, full rulle… Skulle bara köra ut en häst till sin nya ägare o hem kom det en valp med… hmmm…farligt..

zettan
0

jag vill se den lille valpen sanne Skrattande

[LinneaDahlberg]
0

Hjärtligt tack för gratulationer!
Känns bättre då mitt i allt tentaplugg! Oskyldig

sanne
0

#9 har ju inget minneskort i kameran… ska se va jag kan göra senare…

[LinneaDahlberg]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#11 men det måste du ordna!!!
Tar du inte kort för egen räkning kommer du ångra dig tusen gånger om!! (eller du kanske har en sån där "vanlig" kamera också… kom jag på! Flört)
Min lilla bäbis-hund är nu 4½ månad gammal och jag tycker jag fotat henne på tok för lite…
(som exempel bifogar jag en bild som är 3 månader gammal!!! har fler bilder i kameran, men ingen sladd just nu!)

AusaBausa
0

God fm!

här har vi också mulet väder, hoppas det blir bättre väder under dagen för utställarnas skull…

Ska köra minsta grabben t kalas o sen ska jag nog bara slöa(tröttsen i går)  ev en promenad m föling i grimma samt rida Ludde ikväll m vänner. Alltid kul m lite sällskap:-)

Ha en bra dag alla!

sanne
0

#12 skulle fått de nya kortet i torsdag… men posten du vet.. ska fota m mobilen senare…

[LinneaDahlberg]
0

#14 åh! jag förstår precis… jag är halvt galen på posten just nu…
Grattis och lycka till med den nya lilla! (tur att det finns mobiler)

Midlingur
0

Kom precis hem från jobb. Har jobbat sedan 14.00 igår och bara fått 4-5 timmars sömn i natt. Ska strax slänga mig på soffan.

Hanna-D
0

#2 Bara kul att du mellanlandade här, träffas alldeles för sällan Glad

#3 Grattis Linnea!