PM???
Undrar bara vad PM är och hur det funkar, har aldrig riktigt fattat det.
PM är när du får ett meddelande här på fokus. Om du tittar längst upp på sidan i det blå fältet så ser du att där står meddelande - mina sajter - mina vänner - mina inlägg.
Vid meddelandet står det då att du har tex 1 nytt meddelande
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Ja, det var inte svårare än så. Tack så mkt för informationen!!!!
Funkar PM funktionen öht?? Jag har skickat pm men får aldrig något svar, det kanske inte fungerar?

#3. Ja den fungerar.
# 3 Har du skickat pm till mig? Har isåfall inte fått ngt.

samma här jag och oxå skickar en del pm men inte fått svar =(
#6 Jag har inte fått ditt pm heller. Skriv här istället för det verkar inte fungera.

#7 jag har inte pm:at dig
#8 OK!!!!

oj nu fick jag ett svar =) Min pm funktion fungerar igen 

Ett enkelt sätt att kolla om era PM skickats iväg, är att kolla i "Skickat". Finns de med i listan, då är de skickade. Där ser man dessutom om de är lästa eller olästa.
De lästa har inte namnet på mottagaren markerat i fetstil, det har bara de som är olästa.
Dessutom finns en kortare "förhandsgranskning" i kursiv stil i raden under de olästa, denna försvinner då mottagaren öppnat meddelandet.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Tack för det svaret! De som finns i skickat är inte en enda markerad med fet stil. Inte heller de som jag vet är lästa.. (som jag fått svar på tidigare)

#12 Isf är allt du skickat läst av mottagaren :-)
Men det innebär inte att man har tid/ork eller möjlighet att svara bara för att man läst det. Jag klickar ofta upp meddelanden bara för att slippa se att det finns olästa. Sen svarar jag när jag hinner.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
förlåt läste visst tvärtom..fetstil eller inte…
(jag kan aldrig läsa rätt..)
exempelbilden var inte så lätt att se på….
det där med kursiv stil hajjar jag inte riktigt…
om man ska skicka nytt…skriver man personens användarnamn i "till"rutan? (dum fråga kanske men minns inte hur jag gjorde förr, fick för mig att det fanns flera med samma namn men det gör det inte kanske)
skickade ett pm nu. det blev ingen fetstil på det.