God Morgon 3:e September!
God morgon alla glada!. Idag hänger regnet i luften, attans! Vill ha sol och varmt och absolut inte höst just nu. Men, men….

God Morgon!
Här regnar det. Dottern har bestämt att vi skall åka till ridskolan och titta på hopptävling. Hon var med på Scanvinavium i våras, så hon tror nog att detta är något liknande.
God morgon!
Här är det aningens slitet efter en kväll ute med kompisar…men lite kaffe, sen så ska man nog kunna ta sig till jobbet
God morgon!
Håller på att packa det sista innan vi åker till Björneborg ponny show. Ska ta med kameran och försöka ta lite kort också, hoppas inte det kommer att regna för mycket bara.
godmorgon här är det höst med allt vad det innebär 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Godmorgon.
Här i södra Dalarna vräkte regnet ner när jag gick från jobbet 07.00. Det har börjat lätta.
Idag skall vi fira Fanny som fyller 9 år. Ev. skall jag ta mig en tur med Ivan. Hossa skall jag ut och gå med. Men jag får se hur länge man orkar. Jag hinner inte sova ngt idag efter nattjobbet. Kanske ligger jag och sover i soffan när ungarna kollar på Bollibompa.
Ha en bra dag!!

God Morgon!
Sådär lagom pigg efter en kanontrevlig Sångboksmiddag igår på kåren. Tänkte städa, tvätta, tvätta fönster och lite sådant idag. Se hur mkt man hinner/orkar.
Regnar här så det lockar inte direkt att gå ut iaf.

God kväll , snacka om att vi hade tur med vädret nere på Jägersro , det var mestadels sol och lagom varmt tom lite varm emellanåt *ler*
God kväll. Äntligen hemma efter en fullspäckad dag.
Vilket dåligt väder det varit, regnat till och från hela dagen, tur att det finns ridhus att söka skydd i när det är som värst. Blir inte sent i kväll…
Hej
Fy vilket tråkigt väder ni haft. Här i Sydöstra Skåne har det bara varit solsken hela dagen. eller ska säga i vår by har det varit fint hela dagen. var till affären i em o då vräkte det ner när jag kom ut. Tur att jag köpte paraply där. HiHi
Trots fint väder hann jag ej rida som jag tänkt mig pga att ungarna hade kompisar här o sen bar det av till kalas o sen hem igen o göra läxor o sen nattinatti och nu är det mörkt. Sånt är livet!