Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett28-stuterier
Läst 997 ggr
ThiffannyJ
0

Ny hemsida!

Nu har Stuteri Solliden fått en ny hemsdia. Ha lite tålamod för gästboken är inte helt fixad samt att det fattas lite bilder, men kika in på fina shetlands!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

ThiffannyJ
0

Kanske skulle skriva did adressen också!

http://www.stuterisolliden.se/

www.minishetland.com

Linda-A
0

Jättefin sida och vackra hästar men det bli ganska mycket scrollande åt sidan för att kunna läsa allt :)

sanne
0

Tack snälla Linan, du gör ett sånt toppen jobb, känns så kul att få igång den igen !!!!

TUSEN TUSEN TACK !!!!!!

Annelie-P
0

Sanne - kul att få läsa på er "nygamla" hemsida igen! Thiffany - du är duktig på hemsidor!

PetraJ
0

Jätte fin sida. Men jag tycker också att det var jobbigt att läsa när man måste scrolla.

ElinSa
0

Väldigt enkel och fin hemsida, duktig du är :)
Jag behöver inte scrolla åt sidan för att kunna läsa allt.

ThiffannyJ
0

Tack!

Det här med scrollningen beror på skärmens upplösning. Ska kolla lite på det senare, nu ska jag bort! Kul att ni gillade den!

www.minishetland.com

ThiffannyJ
0

Nu har jag trixat lite, är det bättre för er sommåste scrolla??

www.minishetland.com

VeronicaP
0

Jag måste fortfarande scrolla åt sidan , men det kan ju vara min inställning på datan  eller nåt sådant .

Fin sida annars ;-)

ThiffannyJ
0

Vad har ni för upplösningar på skärmen? på 1280*960 behöver man inte scrolla… trodde de var ganska vanligt… Sjävl har jag 1440*900 så min är ju väldigt bred…

www.minishetland.com

ThiffannyJ
0

Då ska allt vara uppdaterat Skrattande

www.minishetland.com

VeronicaP
0

Jag har 1024*768..

Tycker det blir så liten text när jag har 1280*960, då får man ju nästan ha förstoringsglas när man läser *S*

zettan
0

hur vet man vilken upplösning man har?Skäms inget data snilleGråter får skrolla ganska mkt

sanne
0

#13 sandra, jag tror att du har svårare att få upp sidan, då du har förstorat din bild.. hoppas du kan se lite ivf, för vi är jätte nöjda med sidan !!!

VeronicaP
0

#13 kontrollpanelen och klicka på bildskärm och sen inställningar så står det där.

jag har ju inte widescreen skärm heller så , en annan håller sig till det gamla vanliga ;-)

zettan
0

#14 jag kan se allt med hjälp av lite skrollande bara. ska kolla in på företagsdatorn i rummet brevid senare och se om jag kan få se hela på en gång där

Linan är jätte duktigt på hemsidor. Jätte kul att se