God Morgon 21/8!
Idag blir det lugnt. Ska bara vänta på paket och sen packa upp dom grejer som kommer hem. Sen ska hästarna få sig en pysselstund. Förövrigt är det "städarväder" ute med tunga moln som bara väntar på att få släppa ut sitt vatten här över. Så idag blir det storstädning tror jag ;-)
Amor vincit omnia 
God morgon =)
Bakom alla moln här så ser man faktiskt solen nu ;-) hoppas det blir bättre väder idag! Idag ska jag till dagis eftersom jag håller på o skolar in båda mina flickor, hoppas det går bra idag med!
Funderar på att snart börja stalla in pållarna om detta trista regnande ska fortsätta… Ska även stängsla in en bit skog så fort jag hinner som de kan ha nu till vintern.
Ha en trevlig dag!!! 

God morgon
Här har hästarna sovit inne inatt. Stallägaren var så snäll och släppte ut i morse jag erbjöd mig men han skulle ändå upp så då kunde han släppa ut. Mkt tacksam för de =)
Idag blir de hemma jobb på förmiddagen. Sen i eftermiddag kommer en tjej och kollar på hästarna.
ha en bra dag alla

God morgon!!!
Nu är jag hemma från stallet, pållarna har fått sova inne inatt.
Idag börjar ungarna skolan efter ett långt sommarlov.
Simon börjar högstadiet, men idag har vi bara ett individuellet samtal kl. 16.30. Jesper börjar gymnasiet o har upprop kl 11.30, ska se om jag får honom ur sängen först
. Mina ungar har vänt på dygnet totalt denna sommaren.

God Morgon
är fortfarande hemma med en helpajad rygg, jäkla skit är det ! Regnet droppar utanför och som många säger.. man börjar undra om man ska stalla in snart.. hade ju hoppats att dom kunde vara ute till Oktober, men detta ihållande regn gillar jag inte…
Här börjar skolan oxå idag, nu börjar äldsta sonen i 3an… han tycker väl att det är så där kul… men iår blir deras tema historia o et är något som intresserar ivf.
hoppas alla får en bra dag i regnet !!!

God morgon , just nu skiner solen i allafall men det blåser (som vanligt) ..
Hästarna verka inte ha ont av vädret då de ligger ner och sover så gott i hagen så *S*
Läser att en del stallar in sina hästar , tur att man slipper sådana problem då våra går ute året runt och att jag inte har så frusna hästar 
God förmiddag!
Jag sitter på jobbet i vanligt ordning, har skumt ont i halsen och är svullen på höger sida?!..tur att det finns Alvedon.
Har preics bokat biljetter till Sthlm Horse show, ska bli trevligt med en heldag där tillsammans med min kära syster.
Väntar med spänning på att någon ska skriva ut listorna över vilka hingstar som är anmälda till avelsvärderingen i höst, samt på katalogen till Bjärsjölagård.
Hoppas ni får en bra dag!
God förmiddag!
Här skinner solen men blåser. Har läst på en del hemsidor att gräset inte räcker till, här har jag gräs i överflöd och det verkar bra krut i det för stona håller sig super bra i hullet. Killarna är också fin fina i hullet dock äter Viking kraftfoder.
Säger som Veronica, mina hästar går också ute dygnet runt och det är skönt och hästarna ser ut att må super duper bra. Ska bli spännande och se vad VIking och Melle säger om att stå på stall fredag natt………….
Sitter och väntar på att Fia ska komma hem från skolan sen ska vi åka till Lund för att få papper på att vi har varit där och tagit PPD testet, Fia får vaccineras men jag slipper hoppas jag.
#6 du ska se att det kommer ut artiklar om avelsvärderingen.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#7. Ser fram emot det 
Här har det regnat så mkt idag så att det blivit översvämning inne i Umeå… var ute och täckade hästarna (utan regnkläder), och efter 5 minuter så var jag lika genomblöt som om jag badat i sjön med kläderna på…. *asg*