hingstprem
Borde inte katalogerna till Köping och Värnamo komma snart? Börjar bli nyfiken på vilka hingstar som är anmälda.

Satt precis och letade runt efter info. om detta oxå….

Inget på SPAF:s sida ännu.
Men jag litar på att någon som får katalogen delar med sig till oss andra som vanligt
.
Hua nu börjar fjärilarna fara runt, jösses det är ju snart!!
Jag lovar höra av mig så fort min har kommit i allafall.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#3 Kanon! Man e ju nyfiken ju!
Vi hoppas kunna åka och kolla i Värnamo

Jag ska åka med som hästskötare til Värnamo. Så man är lite sugen på att se vad de är för hästar anmälda. Den borde komma i dagarna tycker jag som att nedräkningen har börjat

Hur tidigt brukar den skickas ut? Det är ju nästan tre veckor kvar ;)

Usch på er, man får inte börja prata om det än.. jag kommer vara ett nervvrak inna den 6e…

Får nog vänta någon dag till kan jag tro.
Jag hoppas ju att jag kan åka dit…

#8 Klart du ska 
Katalogen kom idag
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Fick också katalogen idag det var väldigt många hingstar anmälda till Värnamo :-)

Åh, så spännande! Kul att det är många anmälda.

jag har inte fått någon katalog
vårt sorterings kontor i Borås har ju brunnit i veckan så det dröjer väl.. snälla kan inte du Milla fixa en fin artikel o lägga ut vilka som är anmälda !!!!!!!
Det är ju hingstpremieringar även på Wången. Jag har mailat katalogen till Cattis (och även stopremeringen har jag mailat. Hoppas det kommer in här snart.

Tror det var 16 st 2 åringar anmälda och lika många 3 åringar och totalt 44 st i Värnamo :-)

Jag är ledig lördagen den 6:e, otroligt, så jag ska iväg till Värnamo o titta iaf.
Katalogen har även kommit till Västerås i dag, rolig läsning

åååå öängtar efter att se de anmälda hingstarna 
Ingen katalog här
Någon som orkar skriva av namnen på de anmälda hingstarna?

#19. En artikel över anmälda hingstar är på gång. Kommer under kvällen.

Har inte heller fått katalog, men en vänlig själ har mailat hela listan till mig :) huaa nu börjar det närma sig..
Fick katalogen i går. Var väl så förra året också att den kom i "omgångar".

#22 kan va så att postsorteringen i Borås har brunnit ner !!! men nu vet jag vilka som ska va med, o man blir bara mer stressad…