Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 981 ggr
zettan
0

hingstprem

Borde inte katalogerna till Köping och Värnamo komma snart? Börjar bli nyfiken på vilka hingstar som är anmälda.

Anette
0

Satt precis och letade runt efter info. om detta oxå….

Annette
0

Inget på SPAF:s sida ännu.

Men jag litar på att någon som får katalogen delar med sig till oss andra som vanligt Glad.

Milla
0

Hua nu börjar fjärilarna fara runt, jösses det är ju snart!!

Jag lovar höra av mig så fort min har kommit i allafall.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Anette
0

#3 Kanon! Man e ju nyfiken ju!Tungan ute Vi hoppas kunna åka och kolla i Värnamo

zettan
0

Jag ska åka med som hästskötare til Värnamo. Så man är lite sugen på att se vad de är för hästar anmälda. Den borde komma i dagarna tycker jag som att nedräkningen har börjat

Annette
0

Hur tidigt brukar den skickas ut? Det är ju nästan tre veckor kvar ;)

sanne
0

Usch på er, man får inte börja prata om det än.. jag kommer vara ett nervvrak inna den 6e…

VeronicaP
0

Får nog vänta någon dag till kan jag tro.

Jag hoppas ju att jag kan åka dit…

Mmia
0

#8 Klart du ska Glad

Milla
0

Katalogen kom idag

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

VeronicaP
0

Fick också katalogen idag det var väldigt många hingstar anmälda till Värnamo :-)

Anette
0

Åh, så spännande! Kul att det är många anmälda.

sanne
0

jag har inte fått någon katalogGråter

vårt sorterings kontor i Borås har ju brunnit i veckan så det dröjer väl.. snälla kan inte du Milla fixa en fin artikel o lägga ut vilka som är anmälda !!!!!!!

Kratern
0

Det är ju hingstpremieringar även på Wången. Jag har mailat katalogen till Cattis (och även stopremeringen har jag mailat. Hoppas det kommer in här snart.

VeronicaP
0

Tror det var 16 st 2 åringar anmälda och lika många 3 åringar och totalt 44 st i Värnamo :-)

polgara
0

Jag är ledig lördagen den 6:e, otroligt, så jag ska iväg till Värnamo o titta iaf.

Johanna-Granberg
0

Katalogen har även kommit till Västerås i dag, rolig läsningSkrattande

zettan
0

åååå öängtar efter att se de anmälda hingstarna Skrattande

Hanna-D
0

Ingen katalog här Rynkar på näsan Någon som orkar skriva av namnen på de anmälda hingstarna?

Annette
0

#19. En artikel över anmälda hingstar är på gång. Kommer under kvällen.

sanne
0

Har inte heller fått katalog, men en vänlig själ har mailat hela listan till mig :) huaa nu börjar det närma sig..

[Anna-N]
0

Fick katalogen i går. Var väl så förra året också att den kom i "omgångar".

sanne
0

#22 kan va så att postsorteringen i Borås har brunnit ner !!! men nu vet jag vilka som ska va med, o man blir bara mer stressad…