Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 684 ggr
Maria Persson
0

Välkomna till Umåker!

Vill passa på att hälsa alla utställare & publik varmt välkomna till Umeå nu på lördag den 23/8-08.

Där anordnar Shetland Nord utställning på Umåker med start kl 10.00

Samtidigt parallelt anordnar Nord Russ en utställning.

Så på slutet av dagen kommer vardera BIS att tävla vidare om OVER-ALL BIS ( en inofficell tävling)

Det kommer även att vara hästloppis på Umåker

Välkomna!

ElinSa
0

Hur vet man om man fått boxplats? Mailade till cattis om det men har inte fått något svar än.

JennyR
0

#1 Det finns väldigt många boxplatser på Umåker, och jag är ganska säker på att alla som vill ha box kommer att få det :-) Jag har inte hört ngt annat Glad Om du pm:ar mig så kan du få hennes mbl.nr, om du inte redan har det :-)

ElinSa
0

#2 Jo, det finns ju rätt så många men alla får väl inte användas? står även på hemsidan att det finns ett begränsat antal boxplatser. Hon skrev att man skulle få veta i måndags men har inte hört något än.

angabogard
0

Vad heter du och vad har du för häst? Är det bara en box du bokat? Jag kan kolla med Cattis.. men jag är rätt säker att alla som vill får boxar!

JennyR
0

#3 Anledningen att det står "ett begränsat antal…" i proppen var för att vi inte visste då hur många boxar vi skulle få till vårt förfogande. Nu har det visat sig finnas många boxar som vi får använda, men det hade lika gärna kunnat vara bara ett begränsat antal :-) Bättre att gardera sig ;-)

ElinSa
0

#5 Jaha, men då är det nog lugnt :) skulle bara ha en box också.
Tack båda två!

Är det på innerplan bedömningen sker? det stod att den skedde på gräs och kan inte komma på något annat ställe som har gräs.

angabogard
0

Ja det är på innerplan om det nu inte blir regn.. då blir det kanske för halkigt så då blir det nog på stallbacken skulle jag tro!

Så vi håller tummarna för att det är bra väder.. iallafall uppehåll hela dagen!

maria-s
0

Hoppas att ni får ett fint väder.hade gärna kommit och kikat men som det ser ut har vi inte tid. Lycka till och hoppas att ni får en trevlig helg.

ElinSa
0

Enligt smhi ska det bli soligt så får hoppas på det :)