OBS!! Mantorpsutställningen!!
Pga. att domaren fått förhinder lördagen den 13/9 så måste vi byta utställnngsdag till den 14/9. Detta för att kunna ha kvar den domare som man anmält till med tanke på ev. jäv, SUCH och Dubbelgulds Diplom. Hoppas ni har överseende med detta!
Det betyder att "Kvällen innan" blir lördagen den 13/9 och ni som bokat box, var lugna, jag bokar bara om dag åt er så ni behöver inte göra någonting.
Har ni några frågor runt detta så ring mig på 070-5617718 eller maila på kryddgarden@telia.com
Amor vincit omnia 

DU MENAR VÄL "KVÄLLEN INNAN" BLIR DEN 13/9 OCH UTSTÄLLININGEN Söndag den 14/9 

Vad bra att byta dag istället för domare… Vi ser fram emot både utställningen och "kvällen innan"!
#1 Fixat! 
Amor vincit omnia 
Nu har jag varit i kontakt med Travet och det var svårt för mig att få koll på vilka som bokat box och vem dom bokat hos. Så det bästa är om ni bokar om dag själva då ni vet vem ni bokat till.
Amor vincit omnia 
Skönt att ni hittade en lösning. Helt OK med söndag för oss.

Inga problem för mig heller, hoppas bara att mamma hästägaren är ledig också. Får kolla det.
Vilken tid börjar festen
?
Box, det har jag inte bokat ännu. Men de räcker väl till, hoppas jag.
Hjälp, kanske blir svårt då jag bara tagit semester fredag och lördag….vet inte om det går att lösa.
Men det är ju en stund kvar tills det är dags så kanske det ordnar sig….Men det blir dyrt….
Veritas odium paretFörvånad
#Samma här…. jag lägger schema själv, och la ledig dag lördag och jobbardag söndag.
Puttar!!
Amor vincit omnia 

Om det blir återbud då kanske man får plats iaf 

#10 Självklart, du står med dina hästar i turordning efter när anmälningarna kom in. Ansvarig kontaktar dem som står på tur när/om ngn stryker sig och kollar om de vill vara med.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

putt