Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 600 ggr
zettan
0

god morgon 22 /8

God morgon

Här är det mulet på himelen men inte regn just nu i allafall. Hästarna har sovit ute i natt. Så dom är nog i full gång och äter nu skulle jag kunna tro.

Ska snart bege mig till sjukgymnasten. Sen blir de stallet resten av dagen tror jag.

ha en bra dag alla

Annelie-P
0
Charlotte-J
0

God morgon!

Sitter här och väntar på att kassaservice ska öppna så jag kan göra ett par ärenden. Sen blir det till att åka hem och sitta och vänta på att det kommer mer paket.

Fixade ny hage igår till stona som går här hemma och inte behagar brunsta, hm. Dom kom ut på massor av gräs och det uppskattades. Brunstar dom inte snart så struntar vi i att betäcka dom för det känns himla sent redan.

Ha en bra dag allihop!

Amor vincit omnia Kyss

VeronicaP
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon här skiner solen.

Igår var jag med min syster på föruttagning för russhingstar , det gick bra för henne båda hennes hingstar Dalsgårds Libero (2 1/2 år) och Dalsgårds Kanon 3 år rekommenderades vidare till den Centrala avelsvärderingen :-)

polgara
0

God morgon!!!

Här har hästarna sovit ute i natt, så jag har haft lite sovmorgon. Nu ska jag snart köra mellangrabben till stan, han har sin första skoldag på gymnasiet (hade upprop igår). Sen blir det hästarna hela förmiddagen iaf.

Har funderat på o lämna ut mina shettisvalacker på foder i vinter. Vi får se hur det blir. Är lite velig.

sanne
0
#3 va roligt !!

Go morgon!!

har varit inne en sväng i stan o bjöd på lite tårta på jobbet. Är ju hemma pga  att min rygg lagt av helt.. så jäkla tråkigt o inte kunna göra något alls..hoppas på bättring snart..

ska väl försöka få igång tvättmaskinen ivf, det ska jag nog klara av :)

ha en bra dag !!

RebeckaKihlberg
0

God förmiddag!

Mår riktigt kasst idag, har körtlar på halsen som svullant upp rejält..och ingenting hjälper..har petat i mig Ibumetin och den lindrar lite. Ska sitta på jobb någon timme till inna jag åker hem och försöker kurera mig.