Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: utställning
Läst 852 ggr
Annette
0

Katalogen till Karlstad

Finns här

UlrikaHalfvarsson
0

Tiffany af Jäboruder ska vara med i klass 12M inte 13M

Lauth
0

Hon hamnade i 13M då hon ej har föl vid sidan. Klass 12 är ju numer bara för dom som har fölet vid sin sida. Om fölungen av någon anledning (avvand eller död t.ex) inte går med stoet, går stoet per automatik i klass 13.

Saxat ut SSS grundproposition:

Tänk på: I klass 12 går endast ston med föl vid sidan. Har stoet mist sitt föl eller fölet är avvant tävlar stoet i klass 13.

UlrikaHalfvarsson
0

#2 jaha visste inte att dom hade ändrat

Lauth
0

Nu är alla kataloger lagda på lådan! Så dom borde dyka upp på måndag om inget speciellt har hänt!

CamillaE
0

Jag fick katalogen idag! Verkar inte svårt att hitta dit heller Glad. Ska bli roligt o få komma iväg igen på utställning och träffa fina hästar o glada människor!!

Carita
0

Den kom hit idag också, ser verkligen i mot att ställa ut på en ny utställningsplats. En trevlig billjett låg i katalogen också.

Lauth
0

Åh så skönt att posten sköter sig.

Det är verkligen jätteroligt att med goda sponsorers hjälp kunna bjuda utställarna på lunch!

[Teddy]
0

"6 NYFIKEN!! Vaddå för biljett? Är det lunchen som avses? Inte illa i så fall!

Carita
0

#8 Mycket riktigt det är en lunch biljett.

Nu ska vi se om Angelica och Ingrid kan laga mat också Flört

Annette
0

Vår brevbärare har också skött sig :)

Själv undrar jag om jag är riktigt klok. Karlstad på lördagen och treårstest på söndagen. Måste gå upp senast kl 03 då Obestämd

Carita
0

#10 Du som är i ungdomens bästa dagar fixar det gallant!

Annette
0

#11. Jag har knappt vågat informera mina två medhjälpare om denna arla morgonstund Oskyldig. Ungdom förresten, just nu känner jag mig mest som en ledbruten gumma på 97 år.

Kul att det är så många valacker i klassen :)

Lauth
0

Vi kan allt laga mat åt oss själva om vi nu måste. Men matlagandet står allt den äldre generationen Hellgren för på utställningen. Mest för att herr Hellgren nog inte vill sätta sin grill i händerna på oss Oskyldig

Jepp, utställarna får gratis lunch på platsen. Ingen jättehäftig lunch kanske men ändock grillspett med potatissallad. Så man får något i magen. Allt tack vare goda sponsorer.

Linnah
0

#13 Vegetariskt? Inte alla äter sina kompisar… Cool

Anette
0

#9 Vilket trevligt initiativ!!Glad Vi ska ev. ha med oss våra "stallflickor", kan man beställa extra lunch till dom i så fall?

ingrid
0

#14 Finns vegetariska grillspett sm alternativ

#15 Kommer att kunna köpa samma mat och korv med bröd m.m också.

Anette
0

#16 Åh, va bra!!Glad

Linnah
0

#16 Toppen!