God morgon 24 augusti
Det var värst vad det var lugnt här på morgonkvisten en söndag… 
Har nyss varit och släppt ut hästarna och sitter nu och väntar på att frukostäggen ska bli klara. Sen bär det iväg på styrelsemöte.

God Morgon.
Här har vi strålande solsken idag. Hoppas att det håller i hela dagen. Så nu står det städning på schemat idag.
Ha en bra dag alla.

God morgon!!!
Här är det sol idag, så jag ska spendera många timmar ute hos hästarna. Sen ska jag åka o hälsa på ett par bekanta o titta på deras kusar.

Morn!
Gick upp tidigt idag för att ge James Bond lite kvality time innan jag och pappa ska åka och titta på en bil till mig. Igår fick jag en överaskningsfest av min pojkvän och mina vänner, då fick jag givetvis en James Bond bok :D
lurvponnyn.vimeddjur.se

God morgon
Här skiner solen men de är inte jätte varmt ute. De blåser lite också. Ska väl snart åka ut till hästarna och grejja lite där. Ska även försöka fota lite idag. Har lite kort jag hade velat fixa. Har knappt några kort på Rosa Lee. Ska väl försöka fota dom alla.
Jag blir så trött på oseriösa hästköpare. Nu är har jag råkat ut för 3 st på samma pålle. Dom säger att dom ska höra av sig men inte f*n hör man något från dom sen. De gör mig så j**la arg.
Hoppas alla får en bra dag i de härliga vädret .

Goddag
Även idag blev det ett par promenader med hästarna och barnen. Nu står lunch på schemat.

#4 God morgon och Grattis , klart du ska ha en James Bond bok nu när du har en häst som har så fint namn ;-)…
Gor morgon eller middag är det ju snart. Är seg efter gårdagens och nattens bravader , kom ju i säng vid halv 5 tiden i morse *ler*
Här bara regnar det…
Skulle behöva gå ut och släpa undan en massa ris efter makens runda med röjsågen, för att kunna fixa till lite staket inför vintern. Men det känns inte särskilt lockande när det är hur blött som helst ute och regnet fortfarande strilar ner.

#3Vilken sötnos! Längtar efter min valp nu!
Sitter på jobbet och har lunch, bästa sättet att fördriva tid är vid forumet :)
Längtar tills jag slutar, har inte haft någon vidare kvalitetstid med hästarna på ett par dagar då vi var iväg på kick off i Göteborg med jobbet. Så hela eftermiddag/kvällen vill jag bara umgås med hästarna!
Ha en bra dag