God morgon 2008-08-25
God morgon
Ännu en natt som tillbringats på jobbet. Är fortfarande risig men har inte råd att vara hemma, någon som har en bra huskur mot illamående?
Ha en bra dag!

God morgon!!!
Nu är det slut på sovmorgnar när ungarna börjat skolan igen. En vecka kvar på semestern, den skall förvaltas väl. Det är ju ett helt år till nästa semester.
Idag blir det hästarna under förmiddan iaf i sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Skulle behöva städa lite här hemma oxå, eller iaf dra en sväng med sug snabeln.

God morgon
Här skiner solen. Var ute med vovven i skogen och på en kulle i skogen stod 2 råddjur i morgon solen och solade. Men när dom fick syn på oss skuttade dom iväg.
Idag blir det jobbet igen efter 1 veckas semester. Nu jobbar jag 1½ vecka sen har jag lite semester igen.
Hoppas alla får en riktigt härlig dag

Go Morgon
underbart väder här oxå idag ! ska åka till bilverkstan m stora bilen.. suck.. den har börjat läcka kylarvätska, så himla kul med bilar..
#0 Hanna.. det beror ju lite på vad illamåendet kommer av
men riv ingefära o blanda i vatten, äckligt som tusan men det har hjälp mig ivf..
ha en soliga dag alla, ska snart ringa min Mamma som fyller 60år idag och firar det i skottland med att spela golf !!!
God morgon!
Här skiner soeln och mna är ledig ända till på onsdadg natt! Det är skönt! Idag ska jag städa och handla. Sen sak det börja tränas lite på det man lärt sig i helgen och framför allt träna inför tävligen på lördag!
#3 Vilken häftig upplevelse att vara i Skottland och fira sin födelsedag!
Ha en bra dag!

God morgon alla glada :-)
vackert väder med skinande sol, kan en vecka börja bättre..
Dagen till ära blir att pyssla med pållarna, som vanligt, sedan ska vi till kära faster Solvig som idag fyller 70år.
Barnen har åkt till skolan och helgen har varit fylld med aktiviteter, kompisar som sovit över, så man har haft huset fullt, det är kul.
Hanna! När magsjuka går på jobbet brukar vi ta 10 vitpepparkorn och svälja hela. Jag tror inte ett dugg på det, men jag har heller inte varit magsjuk på år och dag…..

Härligt att fira sin 60 årsdag i utlandet. Undrar vart jag ska fira min 40årsdag om ett par veckor? På jobbet förmodligen

Hanna: säger som Sanne…det beror på vilken sorts illamående det är. "Morningsickness" t.ex kan man ta åksjuketabletter mot.
God Morgon alla!
God middag!
Första riktiga dagen i skolan idag, segt som 17 och jag höll på att somna
Läraren stod och malde och malde om saker jag redan visste en del om, hoppas det blir bättre framöver.
Riktigt skönt väder idag med stor sol på himlen. Nu ska jag bara pussa på lilla Saga som har varit själv hemma med dom stora tikarna i 1 timme idag. Hon har nog sovit hela tiden för buren med leksakerna i låg helt orörda, dock hade hon bäddat inne i buren 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God eftermiddag!
Snart bär det iväg 28,5 mil och hämta hem en efterlängtad pålle ;-) Så jag antar att det blir himla sent innan man är hemma och kommer i säng. Ha det så bra allihop!
Amor vincit omnia 

#10 va spännande ! är det en ny hingst på gång ??

#10 Kör försiktigt *ler* och ni är ju nästan hemma hos mig då med *ler* då vi bor så nära varandra ;-)

Go ´kväll!
#10. Det har jag nog gissat vem det är ;)
Just hemkommen från jobbet. Skall på möte i kväll, får nog ta en dusch, för jag stinker som en skunk. Om man ändå vore pensionär eller miljönär, då skulle jag inte arbeta alls.
Godkväll!
Har precis kollat på filmen om körning jag fick i födelsedagsresent, intressant.
Annars har dagen gått åt att jobba, men jag och James tog en långtur efter jobbet. Genom ett bostadsområde och bevaremig väl, över en bro! Det gick bra, min modiga ponny :D
lurvponnyn.vimeddjur.se

God kväll!
#0 Hoppas du är helt bra till på söndag, krya på dig!
Dagen har som vanligt tillbringats med examensarbetet, en nätt runda på 20 mil blev det idag. Gick som vanligt direkt ut i hagen när jag kom hem och kom sedan inte så mycket längre. Den bruna hingsten i hagen går inte att motstå, han är så underbar och kommer med en gång för att bli klappad
Skulle försöka fota honom, men efter ett foto på hingstfölet Izotop tog batteriet slut… Resten av kvällen ska som vanligt ägnas åt examensarbetet, ett par timmar återstår ikväll för att hinna med allt så jag kan komma upp en tur till Uppsala.
Ha en trevlig fortsättning på kvällen!
#10 Varför måste alla vara så kryptiska!! Vad är det för pålle du köpt Lotta? Fram med det nu, annars……
Tack för alla tips! Har hört att det finns ett ämne i honungsmelon som ska vara bra mot illamående också.
# 17 Vindruvor är jättebra fungerar tom. på åksjuka