Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 574 ggr
polgara
0

God morgon 080826

Idag regnar det. Här ska fixas med hästarna mest hela dagen idag. Har inget särskillt planerat för övrigt

zettan
0

god morgon

Här regnar det också. Har varit ute med hunden i skogen tidigt i dag. Jobbet väntar några timmar sen är de hästpyssel i dag också.

Ha en bra dag alla

balotte
0

God morgon!

Har börjat regna här också. Har varit ute hos mina djur. Hessa var lite tunn när hon kom men nu har hon tagit sej jätte bra. En liten tuff shettis med humör som man får sätta på plats.Vi har även satt vagn på Offelia nu hur cool som helst. Ska snart köra till jobbet sedan blir det hästgöra ikväll.

Ha en bra dag alla!

Milla
0

God morgon!

Här regnar det också. Idag ska jag ägna dagen åt att plugga………vad har jag gett mig in på??? och hur kommer man igång????? ska bara kolla igen forumet och några sidor, köra till affären och handla mjölk, gå en liten runda med hundarna och SEN SKA JAG PLUGGAOskyldig

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

VeronicaP
0

God morgon , här regnar det inte ännu i allafall lite mulet är det allt.

Har varit iväg och lämnat sonen på dagis , ska sen åka in på AF och träffa en vägledare eller vad man ska kalla det *S*

Ninnii
0

God eftermiddag! Idag vart vi iväg till Bvc för mätning och vägning av min dotter. Hon hade växt med 4.5cm på 4 månader. Men inte ens ett halv kilo i vikt. Man kan inte säga att hon är överviktig direkt. Sen var jag på AF och anmälde mig arbetslös, nu var sommarviket slut. Tycker det är krongligt med alla papper som man ska fixa fram osv. I kväll ska jag till Skogsborg och träna precision. Ha en bra dag trots det tråkiga vädret!