Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 461 ggr
polgara
0

God morgon 080827

Idag är det mulet, ingen regn här än iaf. Idag ska jag hämta hem gammelgumman hos hingsten. Sen blir det till o ägna lite tid för de andra hästarna oxå. Ska hämta mina nya glasögon oxå som är färdiga nu, det ska bli skönt o få nya faktist.

Ni får ha en bra dag

Annette
0

God morgon!

Dagen börjar med vinfrukost på jobbet. Därefter har vi APT, hoppas vi får smörgåstårta Tungan ute.  Framåt lunch är väl det slut, så då blir det hederligt arbete i några timmar, det får gå undan där, för vi skall åka och löshoppa Rosa så jag hinner inte jobba länge idag.

Solen skiner, bra då slipper man regnkläder.

Ha en bra dag!

balotte
0

God morgon!

Här öser det ner inget roligt alls. Idag blir det jobb, håller på att bygga om i butiken inför alla höst och vinter varor som kommer. Ikväll blir det hästgöra och städning av huset. Längtar efter min dotter som är i Turkiet igen. Kommer hem på lördag.

Ha en bra dag alla!

Ninnii
0

God morgon! Här skiner solen, det är så härligt!

Var i väg och tränade precision i går och det gick jätte bra! Känns så skönt! Idag tänkte jag att jag skulle gå ut och gå med han så han får röra sig lite. Först nu ska jag in till Skara och handla foder och damsugspåsar. Sen blir det till att sova ett par timmar, ska jobba inatt. Ha en bra dag!

sanne
0

Go morgon

Nu är barnen i skolan ! Själv ska jag till läkaren igen o se vad dom säger om min rygg.. suck.. Det regnar lite här men jag har massor av papper o gå igenom så min dag går säkert ändå, det får bli som det blir !

hoppas alla får en bra dag

VeronicaP
0

Morrn morrn .. Här regnar det och gjort så ett tag , jag får väl släpa mig ut och ta in Jasmin då jag hade tänkt föröska få henne klippt idag. Hon har satt en del päls och då hon ska gå en del viktiga lopp här framåt så behöver hon klippas så hon inte tappar en del tid *ler*

SofieN
0

Go lunch är det väl strax nu, jag bara väntar på att klockan ska gå. Veterinären kommer ut vid ett och ska vaccinera och kolla tänder. :)