God morgon! 080828
Idag är det mulet. Ska åka ut tuill stallet nu för att fodra lite hästar som stått inne i natt. Hovslagaren kommer idag o så ska fölen ID-kontrolleras. Det blir full rulle idag
Ha en bra dag!!!

Godmorgon!
Här är det också mulet och blåsigt, ska snart följa lilltjejen till skolbussen och sedan åka upp till stallet och fodra pållarna som är hemma.
Dagen blir rätt lugn, ska longera en av mina pållar och sedan träna på uppställning, det börjar sitta nu, äntligen.

God morgon
Idag så är de mulet med uppehåll. Prexis tagit en tur med vovven i skogen. Sitter nu här med frukosten och planerar dagen. Måste ner till apoteket och hämta ut avmaskningsmedel idag. Dags att avmaska i helgen.
I natt har hästarna sovit inne så jag har lite att mocka när jag kommer till stallet idag.
Ha en bra dag alla
Godmorgon,
Veckans sista arbetsdag för min del 
Imorgon ska valparna veterinärbesiktigas och lilla Alva flyttar hemifrån, på söndag flyttar Vilja. Det kommer bli väldigt tomt när våra små sötnosar flyttat.
Imorgon eftermiddag kommer veterinären också hem och ultraljudar stona, jag vill vara säker på att dom är dräktiga och att allt ser bra ut.
Ha en fin dag alla vänner.

Hej!
Idag började jag skolan vid 8a men försov mig första lektionen bra första veckan och allt :P Sluta 4 idag, men det gick fort så rolig klass. Så tiden går fort.
Sedan åkte jag upp till Underbar, borsta bara lite på honom sen fick han gå ut i hagen igen. Orkade inte köra, det får bli i morgon:D

Go´kväll!
Så sprack min planering inför helgen, vet i katten hur jag skall hinna allt nu :(
I stället för att göra lite av morgondagens arbete i kväll blev det sjukhusbesök. Och nu är jag så trött så snart blir det sängen så jag orkar upp i morgon.

gokväll!
Är jättetrött, möte på jobbet idag. Tråkiga nyheter om besparingar… suck.
Skönt var det iallafall att komma ut i stallet en stund.
Tömkörde Indra i paddocken, hon var duktig! men jag var trött och orkade bara 20 min…
Skönt att det är fredag i morgon!
Godnatt!
Go´kväll!
Här har regnat som katten i dag men hann m en körrunda m Kefir i dag! Kul då det var premier m den "nya" vagnen…hon skötte sig exemplariskt som vanligt! Underbara pållen…
Anmält mig t Svalöv och unghästutställnignen då det ju inte blir ngt med Kelda och dem andra hästarna på Bjärsjölagård på lördag pga hennes feber hon hade förra helgen…men nu är hon frisk o det får bli nya tag nästa utställning med friska pållar
.

God natt borde jag ju säga *S* idag har det bara regnat lite granna här.
Idag har vi tränat Merlin, Madicken och Shanti måste säga att det går bra ( vågar man ju knappt för då uppför de väl sig illa ) ;-).
Har även fått tömkört Bethoven idag och det går jättebra nu drar han släpan också , jag tar det lugnt med han då han är en liten mespropp *S*